مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

فیس بوک روزانه بیش از ۸ میلیارد بار ویدیو پخش می‌کند

فیسبوک سال‌ها است که سردمدار میدان جامعه‌های مجازی است و حالا این شبکه‌ی اجتماعی تمرکز خود را بر روی ویدیوها متمرکز کرده است، بخشی که سال‌ها است حکمران آن یوتیوب گوگل است. فیسبوک اعلام کرده است که به طور روزانه در حدود ۸ میلیارد بار ویدیو در این شبکه اجتماعی تماشا می‌شود که آماری خیره کننده است.

lglwkaiw

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک در جریان کنفرانس خود برای سرمایه‌گذاران، علاوه بر اعلام درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری، بیان کرد که تعداد کاربران این سرویس به ۱.۵۵ میلیارد نفر یعنی ۲۲.۱ درصد از جمعیت کره‌ی زمین رسیده است و این تعداد کاربر به طور روزانه بیش از ۸ میلیارد بار به تماشای ویدیو می‌پردازند. اهمیت این عدد زمانی مشخص می‌شود که بدانیم تنها یک سال قبل تعداد تماشای ویدیو ۱ میلیارد بار و شش ماه قبل ۴ میلیارد بار بوده است.

البته باید در این اعداد اندکی تفکر کرد. برای مثال یوتیوب زمانی یک ویدیو را تماشا شده حساب می‌کند که کاربر ۳۰ ثانیه از آن را دیده باشد اما این عدد برای فیسبوک ۳ ثانیه است. تعداد زیادی از تماشای ویدیوها نیز در اثر ویژگی پخش خودکار فیسبوک دیده می‌شوند، ویژگی که غیرفعال کردن آن کار آسانی نیست. به هر حال فیسبوک سرمایه‌گذاری زیادی بر روی بخش ویدیو انجام داده و به نظر می‌رسد تلاش‌های این شرکت جوابگو بوده است.

در حال حاضر یوتیوب سرویس برتر در زمینه‌ی ویدیو است چرا که امکانات بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه جستجوی ویدیو در یوتیوب بسیار ساده‌تر از فیسبوک است.

به هر حال سرویس ویدیو فیسبوک عملکرد خوبی داشته و به نظر می‌رسد به حیات خود ادامه خواهد داد. غول شبکه‌های اجتماعی خود را برای رقابت با یوتیوب آماده می‌کند و گوگل نیز در تلاش است تا با ایجاد تغییرات در سرویس خود همچنان حرف اول را در زمینه‌ی ویدیو‌های آنلاین بزند.

با این که یوتیوب بیش از یک میلیارد کاربر دارد اما با گذشت هر روز فیسبوک تماشای ویدیو در شبکه‌ی اجتماعی خود را تسهیل می‌کند تا کاربران بیشتری را جذب کند.

نوشته شده در فوریه 29, 2016 / 2,996 نمایش / کد مطلب : 13249

یک دیدگاه در “فیس بوک روزانه بیش از ۸ میلیارد بار ویدیو پخش می‌کند”

  1. فیس بوک عالی میمونه چون سرویسی که داره ارائه میکنه رایگانه

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 6 = 1