مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

سیستم مدیریت محتوا جوملا Joomla 3.4.8 Final

( جوملا ) یک سیستم open source ( منبع باز ) برای مدیریت محتوا ( CMS ) است که شما را قادر به ایجاد وبسایت ها و برنامه های کاربردی برخط و قوی می سازد.قابلیت‌های جوملا! شامل امکان بارگذاری موقت در حافظه برای بهبود کارایی (caching)، ایجاد فهرست خودکار، ارسال خبر از طریق قالب RSS، ارائهٔ نسخه قابل چاپ، بخش‌های کوتاه خبری، تالار گفتگو، نظر سنجی، تقویم، جستجوی اینترنت و پشتیبانی از زبان‌های متعدد ( از جمله پارسی) است.

w3vcn8a9

کاربردهای جوملا
امکانات زیاد جوملا، کاربردهای آن را در دنیای وب سایت های اینترنتی گسترش داده است. انواع وب سایت های تجاری کوچک، وب سایت های سازمانی بزرگ، کسب و کار آنلاین و تجارت الکترونیک، پورتال های خدمات الکترونیک، وب سایت های سازمان های دولتی، سایت های مذهبی، وب سایت های آموزشی و پرتال های آموزش الکترونیک، وب سایتهای خبری و حتی وب سایت های شخصی کوچک، بوسیله جوملا پیاده سازی شده اند. به راحتی نسخه نهایی جوملا را از وان اسکریپت دانلود کنید!
نوشته شده در فوریه 21, 2016 / 8,305 نمایش / کد مطلب : 12947

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

99 − = 90