مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

اسکریپت ارسال خودکار و زمان بندی پست در فیس بوک King Poster نسخه ۱٫۶٫۳

اسکریپت ارسال خودکار و زمان بندی پست در فیس بوک!

آیا تا به حال به این فکر کرده بودید که پست ها و مطالب یا عکس هایی را در فیسبوک در زمان های مختلف به صورت خودکار ارسال کنید؟ آن هم به طوری که شما در آن زمان مشغول به کار دیگری باشید یا بیرون از خانه و حتی دسترسی به نت نداشته باشید!

بله شما می توانید مطالب خود را در فیسبوک آماده و زمانبندی کنید. مطالب به صورت خودکار ارسال شوند. اگر به دنبال چنین امکانی هستید و این اسکریپت مورد نیاز شما می باشد، همراه وان اسکریپت باشید.

اسکریپت-ارسال-خودکار-زمان-بندی-پست

اسکریپت ارسال خودکار و زمان بندی پست در فیس بوک King Poster

اگر صفحه فیس بوک شما برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است و فرصت نمی کنید هرروز آن را بروز کنید و خودتان مطلب ارسال کنید، توسط King Poster می توانید مطالب را در زمانی که وقتتان خالی است آماده کنید و زمان ارسال را برای سیستم تعریف کنید. سیستم مطالب را به صورت خودکار ارسال می کند.

به تعداد نامحدود متن/لینک/عکس/فیلم و دیگر محتوای دلخواه خود را در این سیستم وارد نمایید و تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید و اطلاعات را ثبت کنید. King Poster امکان ذخیره کردن مطالب را نیز به شما می دهد. این اسکریپت برای هر شاخه از لینک/فیلم/عکس و متن بخش و جایگاه جداگانه ای دارد.

اسکریپت King Poster ویرایشگر فیس بوک را دارا می باشد. پس نگران کار با آن نباشید. راحتی کار با این اسکریپت به همان میزان راحتی کار با فیسبوک می باشد!

برخی از امکانات اسکریپت King Poster

  • نصب فوق العاده آسان
  • سیستم چندزبانه
  • سیستم چندکاربره
  • امکان ثبت چندین حساب فیسبوک
  • نمایش پیش نمایش قبل از ارسال مطلب
  • پشتیبانی از API فیسبوک
  • ارسال پست تصادفی
نوشته شده در جولای 27, 2016 / 5,169 نمایش / کد مطلب : 15175

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

45 + = 48