مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود اسکریپت لایک MeReactions

واکنش های جذاب در سایت خود ایجاد کنید!

امروزه گزینه “لایک” یا “پسندیدن” را که می شونیم به یاد سایت ها و شبکه های اجتماعی محبوبی میفتیم که یکی از اساسی ترین ویژگی های آن ها همین امکان نمایش واکنش افراد به پست ها و مطالب می باشد. قرار دادن گزینه ای برای نمایش واکنش کاربران به صورت تصویری در مقابل محتوای سایت بک ارزش بسیار برای ساست می باشد که کاربران را بیشتر جذب سایت می کند.

mereactions-reactions-system-for-php-free

امروز در وان اسکریپت، یک اسکریپت بسیار کاربردی و جذاب به نام را در همین زمینه برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم که MeReactions نام دارد. اسکریپت MeReactions به شما کمک می کند تا به راحتی گزینه های لایک، دیس لایک، خوشحال، غمگین و… را به زیر پست های خود در صفحات شخصی، سایت های عمومی در قالب PHP و HTML و… قرار دهید.

در گذشته افزونه ای مشابه به این اسکریپت را برای وردپرس نیز برای دانلود قرار دادیم که چنین قابلیتی را به صورت حرفه ای برروی سایت وردپرسی شما ایجاد می کند. اگر شما از سیستم وردپرس استفاده می کند می توانید از صفحه “اضافه کردن واکنش های لایک فیس بوک به وردپرس با افزونه DW Reactions” آن را دانلود و استفاده کنید.

برخی از ویژگی های اسکریپت لایک MeReactions

  • شروع آسان
  • کاملا واکنش گرا
  • دارای طرح های مختلف و جذاب
  • نمایش آمار دقیق
  • هر کاریر فقط یک واکنش (محدودیت امتیاز)
  • و…
نوشته شده در اکتبر 16, 2016 / 3,317 نمایش / کد مطلب : 15716

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

90 − = 81