مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود آخرین نسخه وردپرس WordPress 4.5.2 Final فارسی

وردپرس به نسخه ۴٫۵٫۲ به روزرسانی شد!

وردپرس WordPress 4.5.2 Final نرم‌افزاری تحت وب است که می‌توانید از آن برای ساختن سرویس وبلاگدهی، وبسایت یا وبلاگی زیبا و قدرتمند استفاده کنید. بیش از دویست‌ هزار نفر در دنیا از وردپرس فارسی برای برپا کردن خانه‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنند. هسته‌ی نرم‌افزاری وردپرس توسط هزاران داوطلب نوشته شده و گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سامانه مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا وبسایت با امکانات متنوع سازگار نموده است.

6s4otxtj

سیستم مدیریت محتوای WordPress 4.5.2

وردپرس یک سکوی انتشار مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب است که در واقع ادامه موفقیت‌آمیز پروژه b2 می باشد و توسط مت مولوگ بنیان گذاری شده است. مت و همکارانش با تاسیس شرکت Automattic هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Akismet می باشند.

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود. وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند.

وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید.

 

نوشته شده در ژوئن 2, 2016 / 14,172 نمایش / کد مطلب : 12939

یک دیدگاه در “دانلود آخرین نسخه وردپرس WordPress 4.5.2 Final فارسی”

  1. لطفاً قالب وردپرس هم رایگان بذارید واسه دانلود .

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 8