مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

پوسته وردپرس اخبار دنیای موسیقی Eveny نسخه ۱٫۴٫۱

راه اندازی سایت خبری موزیک در چند ثانیه!

از آن جایی که موسیقی یک هنر پر مخاطب و دارای شنوندگان و دنبال کنندگان فراوانی می باشد، کاربران نیازمند به یک سایت خبری برای با اطلاع شدن از پیشرف و رویداد های این زمینه هستند. در حال حاضر در ایران تعداد چنین سایت هایی انگشت شمار می باشد و تعداد سایت های محبوبی که در زمینه اخبار موسیقی ایران راه اندازی شده اند بسیار کم است.

امروز وان اسکریپت به شما کمک خواهد کرد که اگر قصد راه اندازی یک سایت خبری موزیک را دارید، به نتیجه موفقیت آمیزی برسید. راه اندازی و برپا کردن چنین سایت هایی کار سختی نیست و فقط در چند ثانیه انجام می گردد اما مدیریت سایت های دانلود موزیک و اخبار موسیقی کمی دشوار است و نیازمند به وقت بسیار زیادی دارد. پس اگر تصمیمتان جدی است، همین حالا شروع به فعالیت کنید!

پوسته-وردپرس-اخبار-دنیای-موسیقی-eveny-نسخه-1

پوسته وردپرس اخبار دنیای موسیقی Eveny

پوسته Eveny یک پوسته بسیار زیبا و حرفه ای در زمینه سایت های خبری موزیک و گالری ها می باشد. شما می توانید اخبار دنیای موسیقی را در سایت خود قرار دهید، رویداد های مهم این زمینه را با کاربرانتان به اشتراک بگذارید. در این پوسته بخشی حرفه ای برای گالری عکس در نظر گرفته شده است و شما می توانید گزارش های تصویری خود را در این قسمت ثبت کنید.

پخش موسیقی آنلاین (تک آهنگ ها و آلبوم ها)

پوسته Eveny این امکان را به شما می دهد تا موسیقی های دلخواه را در سایت خود به صورت آنلاین آماده پخش کنید و کاربران می توانند به انتخاب حود، موسیقی مورد نظرشان را Play کنند. همچنین برای هر موسیقی یک گالری برای Follow (دنبال کردن) از سمت کاربر در نظر گرفته شده است!

برخی از ویژگی های این پوسته

  • مدیریت آسان
  • تنظیمات سفارشی سازی نامحدود
  • ویرایش طرح
  • انتخاب محتوای نمایشی صفحه اصلی (به دلخواه)
  • سئوی عالی
  • امکان فروش بلیط برای رویدادها!
نوشته شده در می 25, 2016 / 2,740 نمایش / کد مطلب : 14745

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

50 − = 42