مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

تکنیک های طراحی سایت برای جذب مشتری بیشتر (۱۵ نکته کاربردی و مهم)

با تغییر تکنیک های  مرسوم و سنتی در  فروش، کسب و کارهای بسیاری درصدد  روش فروش آنلاین محصولاتشان  هستند . اما پرسش مهم این است  که آیا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی تاثیری در جذب مشتری برای خرید از سایت  را دارد یا خیر؟ آیا می توان با یک طراحی حرفه ای، کاربر بازدید کننده را به یک خریدار وفادار تبدیل کرد؟ با مطالعه این مقاله پاسخ بسیاری از سئوالات و ابهامات خود در مورد اصول طراحی فروشگاه اینترنتی را دریافت خواهید کرد.

پس تا انتها همراه نا باشید …

 

دقت در انتخاب رنگ مناسب جهت طراحی سایت

یکی از تکنیک های طراحی و انتخاب رنگ برای  افزایش فروش  در سایت، تغیر رنگ دکمه های   کال تو اکشن (CTA)  از رنگ سبز به رنگ قرمز است، به گونه ای که تحقیقات نشان میدهد۲۵ درصد از افزایش فروش به کمک همین روش تغییر به دست می آید.

در هنگام انتخاب رنگ به موارد زیر توجه داشته باشید: خانم ها علاقه به رنگ های آبی، بنفش، سبز، و آقایان به رنگ های آبی، سبز و سیاه علاقه  بیشتری نشان می دهند. رنگ های نارنجی و قهوه ای  میزان توجه کمتری به سمت خود جلب میکنند.

استفاده از محتوای ویدئویی را هرگز فراموش نکنید

استفاده از محتوای ویدئویی را هرگز فراموش نکنید

در فضای آنلاین محتوای ویدئویی سایت ها یکی از نکات مثبت در جذابیت بصری آن  به شمار می آید. صاحبان کسب و کارهای آنلاین بیشتر از قبل به ارائه ویدئوهای مختلف و حرفه ای در سایت خود برای معرفی محصولات یا خدماتشان و یا حتی به ارائه آموزش نکات جنبی  میپردازند که در بلند مدت منجر به افزایش فروش محصول یا خدمات می شود، به گونه ای که برخی گزارشات تا افزایش ۱۵۰ درصدی فروش در تجارت­های B2B (بیزینس با بیزینس) را نشان می دهد.

 البته باید دقت داشت که ویدئوهای تولید شده هم مانند محتوای متنی باید جذاب بوده تا تاثیر مناسب شما بر مخاطب را ایجاد کند.

 

تجربه کاربری مناسب در استفاده از سایت

تجربه کاربری (UX) یکی دیگر از نکات اساسی در طراحی انواع سایت به شمار می آید.

کاربران باید بتواند به راحتی مطالب  مورد علاقه خود را در وب سایت شما پیدا کند.

 این نکته در طراحی منو اصلی سایت از اهمیت بیشتری برخوردار است. امکان  جستجوی حرفه ای در داخل سایت  میتواند لذت کار با سایت شما را افزایش و تجربه کاربری را تا حد زیادی بهبود بخشد.

 

مزیت رقابتی UVP ایجاد کنید

unique value proposition- UVP چیست؟ مزیت رقابتی یا UVP عبارت است از دلیلی که کاربران باید از بین تمام رقبا شما را انتخاب کنند. توجه داشته باشید ارزشی که شما به کابران خود ارائه می­کنید تضمین کننده وفاداری مشتریان به محصولات شما خواهد بود. این ارزش­های پیشنهادی منحصر به فرد در کیفیت خدمات و کالای ارائه شده، تعهد در زمان تحویل کالا و خدمات پس از فروش مسوولانه و متعهدانه خود را نشان می­دهد. هرچه بر این ارزش­ها بیشتر پایبند باشید مشتریان شما وفادارتر و راضی­تر خواهد بود.

 

دریافت نماد اعتماد الکترونیک (اینماد)

یک از نکات مهمی که کاربران درحال حاضر هنگام خرید اینترنتی خود به آن توجه میکنند لوگوی نماد اعتماد الکترونیک یا همان اینماد میباشد.

البته نماد های دیگری نیز وجود دارند که هر کدام با توجه به نوع فعالیت کسب و کار  شما میتواند از مراجع قانونی مربوطه  و اجازه نمایش آن را دریافت نمایید. در برخی کشورها، سایت هایی تحت عنوان واسطه به ارائه  ارائه خدمات و فررش کالا فعالیت اقدام میکنند که معمولا هزینه را نزد خود نگه می دارند تا پس از دریافت تایید کیفیت از مشتری هزینه کالا را به فروشنده پرداخت نمایند. البته این روش  در حال حاضر در ایران مرسوم نبوده و سایت ها کمتر مسئولیت کیفیت کالا و خدمات ارائه شده را برعهده نمی گیرند.

دقت در قرار دادن زیر عنوان ها

دقت در قرار دادن زیر عنوان ها

یکی از مواردی که شما را در جستجوهای اینترنتی در رتبه­های بالاتری قرار می­دهد انتخاب سر تیترهای مناسب و مرتبط با موضوع است. سر تیترها می­بایست شامل موضوع اصلی محتوا یا محصول و خدمات شما باشد. شما با انتخاب یک سرتیتر مناسب شانس خود را برای بازدید از سایتتان افزایش می­دهید. کاربر می­بایست در جستجوی خود مقاله شما را ببیند و با عنوان آن جذب سایت شما شود. برای بهتر دیده شده محتوای خود را با سرتیتر در سایت درج کنید.

 

سایر تکنیک هایی که در طراحی سایت لازم است به آنها توجه داشته باشید

  • از گفتگوی آنلاین استفاده کنید
  • فضاهای خالی سایت را مناسب با هدف خود طراحی کنید
  • نقش فرمهای کوتاه سایت را به هیچ عنوان دست کم نگیرید
  • در هنگام توضح خدمات و کالاها کاملا شفاف عمل کنید
  • مراحل خرید را تا حد امکان ساده و کوتاه طراحی کنید
  • سعی کنید محصول یا خدمات ناموجود یا خیلی قدیمی در سایت وجود نداشته بلشد
  • تولید محتوای منظم در قالب یک تقویم محتوایی
  • پشتبانی فعال و پاسخگو
  • ناوبری آسان و کاربرپسند

 

نتیجه گیری

آشنایی و رعایت نکات بالا یکی از پیش نیازهایی است که در فرایند طراحی سایت باید به آن توجه داشت.

اما انجام تمام این امور نیازمند مهارتی دقیق و حرفه ای در حوزه طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی میباشد.

ما به شما برای حرفه ای تر شدن در این زمینه شرکت طراحی سایت همیار توسعه را معرفی میکنیم. این شرکت با در اختیار داشتن تیمی با تجربه در زمینه طراحی انواع سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ جهت ورد هر چه موفق تر شما به بازار کسب و کارهای اینترنتی کمک خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و پشتبانی رایگان میتوانید از طریق لینک قرارداده شده با همیار توسعه در ارتباط باشید.

نوشته شده در می 25, 2021 / 2,142 نمایش / کد مطلب : 16818

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

86 − = 80