مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

موافقت با قوانین سایت در فرم عضویت وردپرس

حتما مشاهده کرده اید که برای عضویت در فروم ها و وب سایت های مختلف در آخرین مرحله عضویت از شما خواسته می شود که قوانین سایت را مشاهده کرده و در صورت موافقت با آن ها در سایت عضو شوید . این امکان برای بسیاری از وب سایت ها که عضویت کاربران را آزاد گذاشته اند ضروری است. به صورت پیش فرض در وردپرس این امکان وجود ندارد. در این مطلب افزونه ای را به شما معرفی می کنیم که توسط آن به راحتی قادر هستید این قابلیت را به وب سایت خود اضافه نمائید.

موافقت-با-قوانین-سایت-در-فرم-عضویت-وردپرس

برای این منظور کافی است افزونه Agreeable را دانلود کرده و پس از فعال سازی آن به قسمت تنظیمات افزونه مراجعه کنید. در قسمت failed to agree error message متنی را که می خواهید در صورت عدم موافقت کاربر با قوانین برای او نمایش داده شود را وارد کرده و در قسمت select your terms page صفحه ای را که حاوی قوانین شما می باشد را انتخاب کنید. همچنین در فیلد message عنوان قسمت قبول قوانین را وارد نمائید.

agreeable

اگر می خواهید این قابلیت هم به فرم عضویت و هم به فرم ورود اضافه شود ، تیک دو گزینه آخر را فعال کنید.

agreeable2

از این پس هنگام عضویت هر کاربر از او خواسته خواهد شد که قوانین را مطالعه کرده و با آن ها موافقت کند ، این افزونه همچنین می تواند نقش مهمی در کنترل اسپمر ها داشته باشد.

نوشته شده در آوریل 16, 2016 / 2,761 نمایش / کد مطلب : 14199

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

81 + = 84