مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه نمایش وقایع روی تقویم Event Calendar برای وردپرس

احتمالا برایتان پیش آمده که بخواهید رویدادهای آینده سایت را اطلاع رسانی کنید و یا به عنوان مثال در سایت گردشگری بخواهید زمان برگذاری آخرین تورها را به همراه توضیحات و تصویر بر روی تقویم نمایش دهید تا کاربران و بازدیدکنندگان بتوانند راحت تر تور مورد نظر را انتخاب و ثبت نام کنند، برای ایجاد این قابلیت میتوانید از افزونه نمایش وقایع روی تقویم در وردپرس Event Calendar استفاده کنید. این افزونه ها امکان ثبت وقایعی که قرار است در آینده و تاریخ مشخصی برگذار شود را دارند حتی میتوان توضیحاتی کامل به همراه چندین عکس، لینک به مطالب سایت، نمایش محل رویداد بر روی نقشه گوگل، انتخاب آدرس محل تور و … را برای هر رویداد ثبت کرد و در نهایت تقویم را در برگه ای خاص نمایش داد همچنین امکان استفاده از ابزارک برای نمایش تقویم وقایع وجود دارد. در این مطلب از وان اسکریپت به معرفی چند افزونه کاربردی در این زمینه می پردازیم پس تا انتها همراه وان اسکریپت باشید.

افزونه-نمایش-وقایع-تقویم-event-calendar

افزونه نمایش وقایع روی تقویم در سایت وردپرسی

یکی از بهترین پلاگینها برای ایجاد این قابلیت به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی افزونه WordPress Event Calendar می باشد از قابلیتهای افزونه میتوان به مواردی مانند: امکان ثبت بی نهایت رویداد در تقویم برای روزهای مختلف و تعیین دسته بندی برای وقایع، طراحی واکنش گرا برای سازگاری با موبایل و تبلت، امکان نمایش تقویم روادید در ابزارک، قابلیت نمایش توضیحات و تصویر هر رویداد تنها با کلیک بر روی رویداد در تقویم، امکان انتخاب فرمت تقویم، قابلیت تکرار وقایع در هر روز، هفته، ماه یا سال و … اشاره کرد.
پس از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به تب آن میتوان تنظیماتی مانند انتخاب رنگ تقویم، رنگ متن و نوشته و اعداد و … را انجام داد و از همین بخش رویداد ها را اضافه کرد. در هنگام افزودن رویداد میتوان تعیین کرد که این رویداد در روز، هفته، ماه یا سال تکرار شود. افزونه نمایش وقایع روی تقویم دیگر میتوان به Event Calendar WD و The Events Calendar اشاره کرد که عملکردی کاملا مشابه با افزونه معرفی شده دارند و تنها در برخی جزئیات و امکانات متفاوت هستند.

از این افزونه ها میتوان برای ایجاد تقویم حرفه ای در سایت نیز استفاده کرد. برای اینکار باید تمام وقایع یک سال را که در تقویم رسمی کشور وجود دارد به آن اضافه کرد و با استفاده از کد میانبر یا ابزارک در برگه یا ابزارکهای قالب وردپرس نمایش داد.

نوشته شده در ژوئن 16, 2016 / 3,411 نمایش / کد مطلب : 15034

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 6 = 9