مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه جستجوگر حرفه ای Ajax Search Pro نسخه ۴٫۹٫۷ برای وردپرس

یک جستجوگر حرفه ای Ajax در سایت وردپرسی خود ایجاد کنید!

افزونه های زیادی در زمینه جستوگر سایت ساخته شده اند و به تعدادآن ها افزوده می شود. از آنجایی که بخش “جستجوگر سایت” یکی از بخش ها مهم و اساسی سایت می باشد، باید توجه و دقت بیشتری به آن داشت. ایجاد یک جستجوگر برای سایت راه های زیادی دارد! مانند طراحی و کدنویسی اختصاصی که آن هم دانش خاص خودش را نیاز دارد و کمی دشوار است!

امروز در وان اسکریپت افزونه جستجوگر حرفه ای به نام Ajax Search Pro را برای شما عزیزان آماد دانلود کرده ایم. توسط این افزونه به راحتی می توانید یک جستجوگر حرفه ای را با چندکلیک ساده و ثبت تنظیمات مربوطه ایحاد کنید.

ajax-search-pro-for-wordpress-live-search-plugin-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%ac%d8%b3%d8%aa%d8%ac%d9%88%da%af%d8%b1-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-ajax-search-pro-%d9%86%d8%b3

افزونه جستجوگر حرفه ای Ajax Search Pro نسخه ۴٫۹٫۷

Ajax Search Pro یک افزونه کارآمد برای وردپرس می باشد که به کمک آن می توانید جستجو در وبسایت خود را بصورت آژاکس و بسیار پیشرفته تر و دل نشین تر کنید. به وسیله این افزونه جستجو در سایت بسیار دقیق تر و نتایج بهتری از جستجوی کاربران برای آن ها نمایش داده خواهد شد. همچنین این افزونه با فروشگاه ساز ووکامرس سازگار است و مشتریان شما می توانند محصول مورد نظر خود را نیز جستجو کنند.

نوشته شده در سپتامبر 9, 2016 / 3,987 نمایش / کد مطلب : 15415

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

98 − 93 =