مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه درگاه پرداخت بانک های ایران برای edd و ووکامرس

همینطور که می دانید دو تا از بهترین افزونه های وردپرس که برای طراحی سایت فروشگاهی کاربرد دارند easy digital downloads که در اختصار به آن edd میگویند و ووکامرس می باشند. هر افزونه ای که امکان فروش فایل یا محصول را ایجاد کند نیازمند اتصال به درگاه پرداخت بانک های کشور یا درگاه های بین المللی مانند پی پال می باشد از اینرو برای راه اندازی قابلیت پرداخت آنلاین توسط مشتری در هر دو پلاگین باید در بخش تنظیمات payment gateway مشخصات درگاه پرداختی را که از بانک یا شرکتهای ارائه دهنده درگاه اینترنتی دریافت کرده اید را وارد کنید. در حال حاظر بانکهای ملی، ملت، صادرات، سامان، پاسارگاد، پارسیان و … خدمات پرداخت اینترنتی را ارائه میدهند که میتوانید با مراجعه به سایت بانک مورد نظر یا یکی از شعب آن در سراسر کشور نسبت به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی اقدام نمایید، پس از دریافت درگاه باید با استفاده از افزونه درگاه پرداخت بانک های ایران برای edd و ووکامرس امکان خرید ریالی یا تومانی محصولات را ایجاد کنید. در این مطلب از وان اسکریپت به معرفی چند افزونه رایگان درگاه مستقیم بانک میپردازیم پس تا انتها همراه وان اسکریپت باشید.

افزونه-درگاه-پرداخت-بانک-های-ایران-برا

افزونه درگاه پرداخت بانک ملی، ملت، پارسیان و صادرات

اگر از درگاه های واسط پرداخت استفاده می کنید، می توانید با مراجعه به بخش افزونه یا آزمایشگاه سایت درگاه از میان انبوهی از پلاگین و کدهای آماده افزونه درگاه edd یا woocommerce را دانلود، نصب و سپس اطلاعات لازم که معمولا شامل کد درگاه پرداخت (مرچنت کد) و رمز عبور است را از بخش پیکربندی ایزی دیجیتال دانلود یا ووکامرس وارد و استفاده کنید اما اگر شرایط اخذ درگاه پرداخت مستقیم را دارید با مراجعه به سایت بانک ملت، پارسیان، ملی یا صادرات میتوانید درگاه مستقیم بگیرید از مزایای آن میتوان به واریز آنی مبالغ به حساب مالک و اطمینان بیشتر خریداران به فروشگاه و مراحل پرداخت اینترنتی اشاره کرد. افزونه های Bank saderat EDD gateway و Bank Melli EDD gateway و Bank Parsian EDD gateway در نهایت Bank mellat EDD gateway را میتوانید برای افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس استفاده کنید.

متاسفانه در حال حاضر برای ووکامرس تنها افزونه Woocommerce Mellat Bank Gateway برای درگاه مستقیم بانک ملت به صورت رایگان و در مخزن وردپرس منتشر شده که میتوانید براحتی انرا دانلود و استفاده کنید. پلاگین گیت وی سایر بانکها توسط برنامه نویسان به شکل تجاری و غیر رایگان منتشر شده و در صورت نیاز می توانید آن را خریداری نمایید.

با انتشار افزونه های جدید این مطلب بروز راسنی میشود.

پیش از این در وان اسکریپت به معرفی افزونه وردپرس پرداخت آنلاین بانک ملت پرداخته ایم که میتوانید از آن نیز استفاده کنید.

نوشته شده در ژوئن 13, 2016 / 5,561 نمایش / کد مطلب : 14992

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

90 − = 86