مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه ایجاد نظرسنجی در وردپرس Total Poll نسخه حرفه ای

ایجاد نظرسنجی در وردپرس!

امروزه وجود بخش نظرسنجی در سایت ها یکی از مهم ترین بخش ها می باشد. مدیران سایت ها برای با اطلاع شدن از نیاز و خواسته های کاربران و همچنین پیشرفت سایت با توجه به نظرات کاربران سایت و یک پیشرفت عمومی، از نظرسنجی های مختلف در سایت خود استفاده می کنند. اگر شما هم مدیر یک سایت هستید و برای نیازمند به یک بخش نظرسنجی می باشید، با این مطلب از وان اسکریپت همراه باشید.

افزونه-ایجاد-نظرسنجی-وردپرس-total-poll-نسخه

افزونه ایجاد نظرسنجی در وردپرس Total Poll

Total poll نام یک افزونه تجاری ارائه شده در Codecanyon میباشد که به وسیله آن قادر خواهید بود که یک سیستم نظر سنجی در سایت وردپرسی خود راه اندازی کنید. این افزونه بخش های جدید و ویژه ای را در اختیار شما قرار میدهد و قابلیت های آن نیز به شما کمک میکند تا کنترل کاملی بر روی نظرسنجی داشته باشید. از جمله قابلیت های کلیدی این افزونه می توان به قابلیت ایجاد زمینه دلخواه برای نظر سنجی ها ، ارائه آمار نظر سنجی ها ، قابلیت ایجاد نظر سنجی های تصویری، متنی و ویدئویی ، قابلیت ایجاد محدودیت در ثبت نظرات اشاره نمود. قابل ذکر است این افزونه نسخه حرفه ای Total Poll می باشد و با نسخه رایگان متفاوت است.

برخی ویژگی های افزونه Total Poll

  • امکان نظر سنجی تصویر، ویدئو و …
  • طراحی رسپانسیو
  • امکان ایجاد نظر سنجی با یک کلیک
  • امکان ایجاد نظرسنجی با چندین گزینه
  • و …
نوشته شده در ژوئن 13, 2016 / 3,444 نمایش / کد مطلب : 15008

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 13 =