مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ساختن گالری عکس با افزونه Envira Gallery Lite

عکس ها یکی از بهترین راههای تعامل با بازدیدکنندگان سایت هستند. همه ما می دانیم اثری که یک تصویر می تواند بر مخاطب سایت ما بگذارد بسیار زیاد است. حتی اگر متنی بسیار خوب نوشته شده باشد باز سرعت تاثیر گذاری یک تصویر در اغلب اوقات بیشتر است.

از طرف دیگر در برخی شرایط به یک گالری عکس در سایتمان نیازداریم که در آن مجموعه ای از عکس ها را در کنار یک دیگر قرار دهیم که کاربر بتواند با کلیک بر روی هر کدام از این عکس ها،آن عکس را به صورت Light Box ببیند. امروز می خواهیم با هم در ادامه این مقاله با یک افزونه وردپرسی رایگان آشنا شویم که هم ساده باشد و هم بتواند این امکان را در وردپرس به ما بدهد که بتوانیم در کمترین زمان ممکن یک گالری عکس ساده و واکنش گرا بسازیم.

c46af4vo

این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پولی است که در این مقاله نسخه رایگان این افزونه را برای شما قرار داده ایم. سازندگان این افزونه ادعا کرده اند که این افزونه جز بهترین و ساده ترین افزونه ها در موضوع ساخت گالری عکس می باشد.شما با استفاده از این افزونه می توانید در کمتر از پنج دقیقه یک گالری عکس زیبا و واکنش گرا بسازید.

نوشته شده در مارس 16, 2016 / 2,403 نمایش / کد مطلب : 13754

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − = 7