مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه ارسال گزارش مشکلات از سوی کاربران سایت

افزونه ارسال گزارش مشکلات از سوی کاربران سایت

نشر ایده های شما در وب خیلی آسان می باشد. هیچ کس غیر شما نوشته هایتان را بررسی و ویرایش نمی کند. برخی مواقع امکان این که شما در نوشته های خود اشتباه داشته باشید وجود دارد. اشکال در تایپ لینک ها و پیوند های شکسته شده یا اشکالات و خطاهای دیگر امکان دارد اتفاق به وقوع بپیوندد. چون شما انسان هستید و امکان اشتباه هم وجود دارد. اگر این خطای شما به شما گزارش داده نشود امکان دارد این اشتباه سال ها وجود داشته باشد. در این مقاله ما می خواهیم به شما افزونه ی گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران را معرفی کنیم تا شما بتوانید با استفاده از آن خطاهایی که کاربران در متن های شما می یابند و یا مشکلاتی که در لینک ها وجود دارد را به شما اطلاع دهند تا بتوانید آن هارا برطرف نمایید.

writingerrors

چرا گرفتن خطاهای کوچک مهم است؟

بی توجه بودن به نگارش متن و مشکلات تایپی می تواند تاثیر بدی بر روی خوانندگان وب سایت داشته باشد. شاید آن ها فکر کنند که شما توجه زیادی برروی نوشته های خود قبل از انتشار آن ها ندارید و وقت خود را برای نوشتن یک مطلب خوب و مفید صرف نمی کنید.

شما می توانید از ابزار های grammar and spelling mistakes در وردپرس استفاده نمایید. اما امکان این که مشکلات کوچک تری در وب سایت و مقالات شما باشد وجود دارد.این مشکلات ممکن است سال ها در وب سایت شما وجود داشته باشند بدون این که شما متوجه آن ها شوید و آن هارا تصحیح نمایید.

اگر شما مقاله ای به زبانی می نویسید که زبان مادری و اولیه شما نمی باشد امکان اشتباه در انتخاب و جایگذاری کلمات شما وجود دارد. بعضی از کاربران شما می خواهند به شما کمک کنند بدین صورت که مشکلات شمارا نشانه گذاری نموده و پس از بررسی و مشاهده ی مشکل آن را برطرف نمایید.

اجازه دادن به کاربران جهت مطلع کردن مشکلات شما در وردپرس

برای گزارش اشکالات در نوشته ها توسط کاربران در وردپرس ابتدا به نصب و فعال سازی افزونه ی Mistape نیاز دارید که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

پس از فعال سازی افزونه شما نیاز دارید تا از پیشخوان وردپرس به بخش تنظیمات رفته و پس از بازشدن منوی کشویی برروی Mistape کلیک نموده تا وارد صفحه ی تنظیمات افزونه جهت پیکربندی آن شوید.

mistape-settings

در بخش تنظیمات شما می توانید مابین کاربران با نقش مدیریت سایت و یا ویرایشگر جهت دریافت ایمیل گزارش خطاها انتخاب نمایید. همچنین شما می توانید آدرس ایمیلی جهت دریافت اطلاعیه یادداشت نمایید.

افزونه به صورت خودکار یک عنوان در پایین نوشته ی شما برای این که به کاربران امکان اطلاع رسانی خطاها و گزارش مشکلات را اطلاع دهد قرار می دهد. اما اگر نمی خواهید به صورت خودکار پیام در تمامی نوشته ها نمایش داده نشود کافی است بخش کدکوتاه را فعال نمایید. هم چنین شما می توانید پیغام خود را که در رابطه با این امکان وب سایت خود تغییر دهید. فراموش نکنید که پس از انجام تنظیمات مورد نظر بر روی ذخیره ی تغییرات کلیک نمایید تا تنظیمات شما ذخیره شود. حال می توانید عملکرد افزونه در وب سایت را مشاهده نمایید.

با توجه به تنظیمات افزونه یک عنوان در زیر نوشته های شما نمایش داده می شود. کاربران می توانند اشتباهات را انتخاب نموده و پس از آن بر روی دکمه ی CTRL+Enter و در مک بوک برروی دکمه ی Control+Enter کلیک نمایید.پس از کلیک کردن یک پنجره ای جدید باز می شود که به کاربران اطلاع می دهد پیشنهاد آن ها به مدیر وب سایت ارسال شده است.

notificationsent

موفق باشید 🙂

نوشته شده در دسامبر 15, 2016 / 4,462 نمایش / کد مطلب : 16132

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

50 − = 46