مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

آموزش نصب افزونه در وردپرس

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتواست و افراد زیادی جذب آن شده اند. طبیعتا هر فرد در ابتدای کار با وردپرس نیاز به آموزش داره و ما در وان اسکریپت قصد داریم تا آموزش نصب افزونه های وردپرس رو به این دسته از کاربران آموزش بدیم. پس اگر در وردپرس حرفه ای هستید، به سادگی از کنار این مطلب بگذرید.

روش-نصب-افزونه-ها-در-وردپرس

جهت نصب افزونه می توانید از به روز رسان خودکار وردپرس استفاده کرده و یا به صورت دستی آن را نصب کنید. برای نصب وردپرس از مسیر سرور، به ترتیب زیر عمل کنید (این روش برای زمانی هست که شما فایل آن افزونه را در اختیار دارید)
۱٫ ابتدا توسط یک برنامه FTP و یا آپلود کننده افزونه خود وردپرس بسته افزونه را به مسیر wp-content/plugins در یک پوشه مجزا و مخصوص به خودش منتقل کنید. توجه کنید که نباید فایل های افزونه را خارج از پوشه خودش و در مسیر /wp-content/plugins/ درج کنید. بعد از آپلود فایل Zip باید آن را Extract کنید.
۲٫ افزونه را از بخش افزونه های پنل مدیریت وردپرس فعال کنید.
۳٫ جهت پیکربندی افزونه از بخش تنظیمات وارد بخش مخصوص تنظیمات این افزونه شوید.
۴٫ در ادامه پیکربندی های مد نظر خود را صورت داده و در خاتمه از بالای بخش پیکربندی افزونه را فعال کنید.
۵٫ تمام شد!

اگر افزونه مورد نظر شما در مخزن وردپرس موجود است، نیازی به دانلود و آپلود آن افزونه ندارید.برای نصب آن دسته از پلاگین های وردپرس، به بخش افزونه های پنل مدیریت وردپرس وارد شوید و بر روی تب افزودن کلیک کنید. بعد از این کار تنها با وارد کردن نام افزونه میتونید اون رو مستقیما نصب کنید.

چنانچه قصد به هنگام سازی دستی افزونه را دارید مراحل ذکر شده را مرحله به مرحله انجام داده و در انتها افزونه را مجددا فعال کنید. تاکید می کنیم که قبل از به هنگام سازی تهیه نسخه پشتیبان فراموش نشود.

نوشته شده در آوریل 28, 2016 / 2,481 نمایش / کد مطلب : 14351

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 6 = 3