مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه ارسال پست توسط کاربران سایت Frontend Publishing برای وردپرس

افزونه Frontend Publishing یک سیستم بسیار حرفه ای و کاربردی برای سیستم وردپرس می باشد که شما می توانید به کاربران عضو شده در سایت وردپرس تان این امکان را بدهید تا پست های مختلفی را ارسال کنند. اگر قصد دارید وب سایت خود را به کاربرانتان بسپارید و آن ها را به عنوان نویسنده سایت تان انتخاب کنید می توانید از افزونه حرفه ای Frontend Publishing استفاده کنید.

افزونه Frontend Publishing امکاناتی فراوان برای دو طرف یعنی مدیریت و کاربران فراهم کرده است. مدیریت سایت می تواند محدودیت های مختلفی برای کاربران (نویسنده ها) ایجاد کند. برای مثال مدیر می تواند در تعداد کاراکتر های عنوان ها و توضیحات پست محدودیت ایجاد کند.

%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%be%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-frontend-publishing

این افزونه به شما اجازه می دهد که کاربران گروه کاربری های خاص، بدون نیاز به تایید مطالبشان منتشر گردد. یک ویژگی جالب دیگر این افزونه این است که یک برگه می سازد که در آن هر کاربر می تواند مطالب منتشر شده خود را مشاهده نماید. افزونه Frontend Publishing یک ویرایشگر دیداری حرفه ای نیز در اختیار کاربران قرار می دهد.

توجه کنید: برای آپلود در رسانه باید حداقل گروه کاربری “نویسنده” باشد!

نوشته شده در اکتبر 2, 2016 / 3,182 نمایش / کد مطلب : 15528

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 3