مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

کتاب آموزش طراحی پیشرفته صفحات وب به زبان فارسی

امروز در وان اسکریپت کتاب آموزش طراحی پیشرفته صفحات وب به زبان فارسی را جهت دانلود قرار داده ایم.  به جرات می توان گفت این کتاب یکی از بهترین و کاملترین کتاب آموزش طراحی پیشرفته صفحات وب به زبان فارسی خواهد بود که توسط خانم زهرا سلیمی زاده و در قالب ۳۰۴ صفحه تهیه شده است.

web-design-pro

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، افزایش سطح دانش و مهارت های ارتباطی به عنوان دو جزء لاینفک از یکدیگر قلمداد می شوند، در راستای ایجاد ارتباط در عصر اطلاعات، اینترنت مناسب ترین و در عین حال کم هزینه ترین راه ایجاد ارتباط تعاملی به شمار می رود، وب به عنوان اصلی ترین رابط اینترنت به منظور تبادل اطلاعات در دنیای مجازی به کار می رود. لذا برای بهره گیری مؤثر از اینترنت و ارتباط با آن بهتر است خود را به علم طراحی صفحات وب و وب سایت مجهز نماییم. در کتاب آموزش طراحی صفحات وب پیشرفته مراحل طراحی یک وب سایت به طور خودآموز و با بیان بسیار ساده آموزش داده شده است.

نوشته شده در مارس 29, 2016 / 3,337 نمایش / کد مطلب : 13809
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 7 = 2