مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه ارسال هدیه از فروشگاه اینترنتی WooCommerce Product Gift Wrap

شاید با خواندن عنوان کمی تعجب کنید و بگویید چطور ممکن است از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنیم و آن را برای کسی به صورت هدیه ارسال کنیم! کل فرآیند به صورت مجازی انجام می شود و این چطور امکان پذیر است؟ بله امکان پذیر است. در ووکامرس امکانی وجود دارد که شما به جای اینکه برای خرید هدیه ای زمان زیادی صرف کنید و سپس آن را کادو کرده و به شخص مورد نظر تحویل دهید، فقط با چند کلیک هدیه ی مورد نظر خود را خریداری کرده و ارسال کنید.

w668np8o

امروزه اگر وبمستران فروشگاه های اینترنتی بخواهند امکانات جالبی برای خریداران خود در نظر بگیرند این نکته را نباید فراموش کنند چون افزودن امکان ارسال هدیه برای فرد مورد نظر مشتری بسیار امکان جذابی است که مشتریان زیادی را برای فروشگاه اینترنتی شما می آورد. پس به آن دقت کنید. حال چگونه این کار را انجام دهیم؟
خوشبختانه افزونه های ووکامرسی روز به روز در حال گسترش هستند و هر کدام امکان جالب و مفیدی را برای فروشگاه اینترنتی ما به ارمغان می آورند. در آموزش ووکامرس امروز میخواهیم با افزونه ای بسیار ساده اما جالب آشنا شویم که امکان ارسال هدیه به صورت مستقیم را در فروشگاه اینترنتی برای مشتریان شما فراهم می کند.

افزونه WooCommerce Product Gift Wrap

1-woocommerce-product-gift

افزونه را در پیشخوان وردپرس نصب و سپس فعال می کنیم. این افزونه بسیار ساده و کم حجم می باشد و هیچ گونه تنظیمات اضافی ندارد. پس مستقیما به سمت محصولات خود رفته و این گزینه را در آن مشاهده کنید :

2-woocommerce-product-gift

در صورتی که تمایل دارید برای محصول خود از این امکان استفاده کنید اول آن را علامت زده و فعال کنید. سپس هزینه ای که بابت این کار می خواهید دریافت کنید را وارد نمایید. حال به قسمت نمایش محصول رفته و مشاهده کنید که چه موردی اضافه شده است :

3-woocommerce-product-gift

همانطور که ملاحظه می کنید می توانید این گزینه را برای کادو کردن محصول خود و ارسال مستقیم برای فرد مورد نظر فعال کنید.

نوشته شده در مارس 11, 2016 / 3,342 نمایش / کد مطلب : 13513

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 2 =