مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

آموزش پیدا کردن کپی بردار سایت شما

برخی مواقع شما دوست دارید بدانید چه کسانی (سایت های) از سایت شما کپی می کنند. این سایت به شما کمک می کند که شما سایت کپی کار را پیدا کنید. این مشکل در اینترنت ایران همیشه وجود دارد و دوستان عزیز قانون کپی رایت رو زیر پا میگذارند. با ما قدم بزنید تا یک قدم از رقبا جلوتر باشید.

آموزش-پیدا-کردن-کپی-بردار-سایت-شما

آموزش پیدا کردن کپی بردار سایت خود

کار سختی نیست! به سایت copyscape.com مراجعه کرده و در قسمت Search for copies of your page on the web. آدرس مطلب دلخواه خود را وارد کرده و Go را بزنید.

پیدا-کردن-دزد-مطالب-سایت

اگر یک سایت حاوی مطلب سایت شما باشد، در لیست صفحه بعدی مشخص  شده و نمایش داده می شود و شما می توانید سایت کپی بردار را شناسایی کنید. همیشه سایت هایی که در لیست نمایش داده می شوند دلیلی منطقی ندارد که مطلب رو از سایت شما کپی کرده است و شما باید بصورت دستی نیز چک کنید و ببینید آیا واقعا کپی کار Copy Paste کرده یا نه !

نوشته شده در می 7, 2016 / 3,578 نمایش / کد مطلب : 14412

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

32 − = 22