مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

آموزش نصب قالب و افزونه وردپرس از طریق هاست

قالب و افزونه وردپرس را از طریق هاست نصب کنید!

گاهی اوقات به دلایل مختلف مانند مشکل در مدیریت وردپرس و یا نقص در کدهای قالب، مجبور هستیم قالب یا افزونه وردپرس را از طریق هاست نصب کنیم. قبلا آموزش نصب قالب وردپرس و نصب افزونه وردپرس رو به صورت جداگانه توضیح داده ایم که از طریق مدیریت وردپرس باید اقدام به نصب و فعال سازی می کردیم، حالا برای اینکه از طریق هاست این کار را انجام دهیم باید مراحل بسیار ساده ای را طی کنیم. همراه ما باشید.

آموزش-نصب-قالب-وافزونه-وردپرس-طریق-ه

هاست شما Cpanel یا DirectAdmin است ؟

این آموزش برای هر نوع هاستی که استفاده می کنید قابل قبول است، زیرا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. ما با فایل ها و پوشه های وردپرس سرو کار داریم که در هر نوع هاست به یک شکل ثابت هستند. برای شروع وارد هاست شده سپس به قسمت فایل منیجر رفته و پوشه public_html را باز کنید.

فایل های وردپرس شما در این پوشه قرار دارند. البته شاید شما فایل ها را در پوشه ای جداگانه قرار داده باشید پس به این موضوع توجه داشته باشید. حال در فایل های وردپرس ۳ پوشه و چندین فایل php داریم. اسم این پوشه ها wp-admin/ wp-includes/ wp-content نام دارد. شما باید وارد پوشه ی wp-content شوید سپس به فایل themes مراجعه کنید.

نصب قالب

برای نصب قالب که پس از این که وارد پوشه themes شدید، در این پوشه باید قالب را آپلود کنید. توجه داشته باشید که حتما قالب را در فایل Zip قرار دهید. از طریق گزینه upload فایل Zip را به هاست منتقل کنید.

پس از این که آپلود فایل به اتمام رسید یک عمل refresh در هاست انجام دهید. حال در همان پوشه ای که کارهای فوق انجام شد، به سراغ فایلی که آپلود شد بروید. بر روی فایل Zip کلیک راست کرده سپس گزینه Extract را بزنید. قالب شما بر روی هاست قرار گرفت و حالا باید به سراغ پنل وردپرس برویم.

به مدیریت وردپرس و بخش داشبود »نمایش »پوسته ها مراجه کنید. در اینجا قالبی که از طریق هاست آپلود کرده اید را مشاهده خواهید کرد. حال خیلی راحت می توان از طریق گزینه فعال سازی، پوسته را بر روی سایت قرار داد!

افزونه

برای نصب افزونه باید در همان پوشه ی wp-content رفته اما این بار باید پوشه ی Plugin را باز کنید. و مثل مراحل بالا افزونه را در همان پوشه ی هاست آپلود کنید. سپس در مدیریت وردپرس خود به بخش داشبود »افزونه ها مراجعه کنید. افزونه ای که در هاست آپلودکرده اید در این لیست قرار گرفته است. خیلی راحت آن را فعال کنید!

هر گونه سوالی داشتید از طریث همین پست اقدام کنید. موفق باشید.

نوشته شده در می 26, 2016 / 3,292 نمایش / کد مطلب : 14749

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

25 − = 22