مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

راه اندازی فروشگاه جدید گوگل

LBUM TEMPLATE

شرکت گوگل به تازگی فروشگاه آنلاین جدید خود را به نام «گوگل استور» (Google Store)، برای فروش گجت های این شرکت افتتاح کرده است.

شرکت گوگل به تازگی فروشگاه آنلاین جدید خود را به نام «گوگل استور» (Google Store)، برای فروش گجت های این شرکت افتتاح کرده است. از این پس کاربران می‌توانند برای خرید گجت های پوشیدنی اندرویدی گوکل، به فروشگاه مجازی گوگل استور مراجعه کنند و دیگر خبری از گوگل پلی برای خرید این نوع محصولات نیست. از جمله گجت های موجود در این فروشگاه می‌توان به مدل‌های مختلفی از صفحه‌کلید های نکسوس، پوشش‌های شارژی و لوازم مربوط به گوگل گلس اشاره کرد.
همچنین گوگل به مناسبت افتتاح فروشگاه جدید خود، در یک بازه‌ی زمانی محدود، خرید های انجام شده از گوگل استور را به صورت رایگان ارسال خواهد کرد. لازم به ذکر است که گوگل پلی همچنان برای عرضه‌ی عنوان نرم‌افزار‌ها، بازی‌ها و ارائه خدمات مرتبط سیستم‌عامل اندروید به فعالیت خود ادامه خواهد داد. گوگل استور فعالیت خود را همزمان با عرضه‌ی کروم‌بوک ۱۰۰۰ دلاری این شرکت آغاز خواهد کرد.
نوشته شده در مارس 14, 2015 / 2,916 نمایش / کد مطلب : 12025

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 4 = 5