مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

تمایل فیس‌بوک به سرمایه‌گذاری در شیائومی !

xiaomiceo

مارک زاکربرگ اخیرا در دیداری خصوصی با لی جون رییس کمپانی شیائومی، تمایل خود برای سرمایه‌گذاری در این شرکت چینی را ابراز کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مارک زاکربرگ رییس فیس‌بوک و لی جون رییس شیائومی، ماه گذشته در یک ناهار خصوصی بر سر شرایط سرمایه‌گذاری فیس‌بوک در شیائومی بحث کرده‌اند، اما این بحث به سرانجام نرسیده است.

منبع خبری رویترز اعتقاد دارد که سرمایه‌گذاری فیس‌بوک در شیائومی می‌تواند بر افزایش نفوذ شیائومی تأثیر بسزایی داشته باشد، اما ظاهرا لی جون به دلیل نگرانی‌های سیاسی، از این سرمایه‌گذاری ابراز نگرانی کرده است.

پس از تلاش‌های فراوان فیس‌بوک برای بازگشت به چین، این شبکه اجتماعی کماکان در این کشور فیلتر است. فیس‌بوک امیدوار است که با سرمایه‌گذاری در یک کمپانی چینی چون شیائومی بتواند راه جدیدی برای ورود به بزرگ‌ترین بازار دنیا پیدا کند.

نگرانی دیگر لی جون، آسیب به رابطه شیائومی و گوگل است. شیائومی هم اکنون از سیستم عامل اندروید گوگل در دستگاه‌های خود استفاده می‌کند.

شیائومی در چند ماه اخیر در کانون توجه رسانه‌های دنیا و همینطور کمپانی‌های تکنولوژی دنیا بوده است. این کمپانی چهارساله چینی اخیرا موفق شده به جایگاه سومی بزرگ‌ترین تولیدکننده اسمارت فون دنیا صعود کند. این پیشرفت خارق العاده در حالی است که فروش شیائومی در تنها چند کشور محدود مانند چین، هند و اندونزی انجام می‌شود.

همچنین ماه گذشته نیز به دنبال جذب سرمایه مالی ۱٫۱ میلیارد دلاری، ارزش این کمپانی به ۴۵ میلیارد دلار رسید تا رسما به عنوان ارزشمندترین استارتاپ دنیا معرفی شود. شیائومی روز پنج شنبه از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی می‌کند.

نوشته شده در ژانویه 18, 2015 / 2,824 نمایش / کد مطلب : 11729
برچسب ها : ،

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 8 = 16