مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه وردپرس اشتراک گذاری حرفه ای Easy Social Share Buttons

easy-social-share-wordpress-plugin

افزونه وردپرس اشتراک گذاری حرفه ای Easy Social Share Buttons

سلام ، می خوام یک افزونه بسیار کاربردی رو بهتون معرفی کنم . افزونه وردپرس Easy Social Share Buttons برای اشتراک گذاری مطالب وردپرسی شما در شبکه های اجتماعی . این پلاگین توسط تیم appscreo برنامه نویسی و ساخته شده است که به مبلغ ۱۸ دلار برای فروش در سایت codecanyon قرار داده شده است ، تا کنون که دارم این مطلب رو برای شما می خونم این پلاگین ۸۸۹۹ فروش داشته !

یکی از مهم ترین قابلیت های این پلاگین ۱۲ حال نمایش و محل قرار گیری هستش که تصویر زیر گویای همه جیز است …

essb-new-promo-09

جدا از امکانات این پلاگین … ؛ اشتراک گذاری مطالب شما داخل شبکه های اجتماعی تاثیر فوق العاده ای بر روی سئو دارد ، حتما شبکه های اجتماعی رو در چرخه عملکرد و سیاست های کاری وب سایتتون درگیر کنید ! من خودم فعلا از گوگل پلاس استفاده می کنم ، البته ریا نباشه تازگی گذاشتم ، ولی هدف کوتاه مدتم استفاده از بیشتر شبکه های اجتماعی هستش .

از بحش پلاگین جدا نیشم ، یکی ادیگر از خصوصیات جالب این پلاگین ۴ طرح آیکون ها هستش که بازم تصویر بهتر از متن توجیهتون می کنه …

essb-new-promo-10

نوشته شده در آوریل 13, 2015 / 3,753 نمایش / کد مطلب : 12236

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 71 = 76