مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

اضافه کردن اسلاید گوگل در وردپرس

اضافه کردن اسلاید گوگل در وردپرس

آیا شما می خواهید فایل ارائه اسلاید خود را که در گوگل آپلود کردید در وب سایت وردپرسی خود قرار دهید؟ گوگل اسلاید این امکان را به شما می دهد تا فایل های ارائه ی زیبایی طراحی کنید و آن ها را هر کجا که خواستید به اشتراک قرار دهید. در این مقاله ما به شما نحوه ی اضافه کردن اسلاید ارائه گوگل در وردپرس را آموزش خواهیم داد و به شما نشان می دهیم آن را در وب سایت خود به چه صورتی اضافه کنید.

googleslideswp-1

برای اضافه کردن اسلاید در وردپرس ابتدا شما نیاز دارید به نصب و فعال سازی افزونه ی Google Docs oEmbed که آن را می توانید در مخزن وردپرس مشاهده نمایید. برای اطلاعات بیشتر جهت نصب و فعال سازی افزونه های وردپرسی به مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس مراجعه نمایید.

این افزونه تنظیمات خاصی جهت پیکربندی ندارد. قبل از این که شما بخواهید فایل ارائه خود را در وب سایت قرار دهید به آدرس URL فایل اشتراکی خود در گوگل اسلاید احتیاج دارید.

شما می توانید این آدرس را در بخش گوگل اسلاید به دست آورید برای این کار کافی است

فایل ارائه خود را در گوگل اسلاید باز نمایید و سپس در بخش بالایی از منوی فایل بر روی Publish to the web یا همان انتشار در وب کلیک نمایید.

publishslide

پس از کلیک بر روی بخش انتشار اسلاید برای شما پنجره ای باز خواهد شد که توسط آن می توانید تنظیمات اسلایدشو را پیکربندی کنید مانند تنظیمات بخش خودکار و استارت دوباره اسلاید بعد از پایان تمامی اسلاید ها.

slidepubsettings

برای ادامه ی کار شما احتیاج دارید تا برروی دکمه ی publish یا همان انتشار کلیک نمایید.

پس از کلیک صفحه ای پاپ آپ برای شما باز می شود که برای انتشار باید بر روی دکمه OK کلیک نمایید.پس از انتشار آدرس URL گوگل اسلاید برای اشتراک به شما نمایش داده می شود.

کد مورد نظر را کپی کرده و کافی است این کد را در هر جایی از برگه و یا نوشته های خود که می خواهید نمایش داده شود قرار دهید.در بخش ویرایشگر نوشته کافی است کدی که در بخش اسلاید گوگل کپی نمودید را در این قسمت قرار دهید. توجه کنید که باید کد مورد نظر در یک خط قرار بگیرد همانند تصویر زیر:

addurl

اگر شما از ویرایشگر دیداری برای قرار دادن کد استفاده می کنید بلافاصله پس از قرار دادن آدرس فایل ارائه خود در این قسمت شما می توانید فایل ارائه خود را در ویرایشگر مشاهده نمایید. حال می توانید بر روی دکمه ی انتشار و یا بروزرسانی در بخش نوشته و یا برگه ی خود که در قسمت بالا سمت چپ وجود دارد برای ذخیره ی تغییرات کلیک نمایید.

نوشته شده در دسامبر 9, 2016 / 3,681 نمایش / کد مطلب : 16089
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

یک دیدگاه در “اضافه کردن اسلاید گوگل در وردپرس”

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

98 − = 89