مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

همکاری گوگل با تگ هیوئر: ورود اندروید ویر به دنیای ساعت‌های لوکس

androidwear

گوگل با همکاری شرکت ساعت‌سازی تگ هیوئر سوئیس و اینتل نخستین ساعت هوشمند لوکس اندرویدی را به بازار معرفی خواهد کرد.

گوگل «اندروید ویر» (Android Wear) را یک سال پیش معرفی کرد و از آن زمان تاکنون در نیمی از اسمارت‌واچ‌های ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلاری بازار جای گرفته است. تمامی این اسمارت‌واچ‌ها مانند موتورولا موتو ۳۶۰، ال‌جی جی واچ آر و سونی اسمارت واچ ۳ توسط تولیدکننده‌های گوشی‌های همراه تولید شده‌اند.

امروز گوگل اعلام کرد که به منظور تولید نخستین اسمارت واچ اندرویدی لوکس با شرکت مشهور سوئیسی «تگ هیوئر» (Tag Heuer) همکاری خواهد کرد.

این شرکت که به واسطه‌ی تولید ساعت‌های آنالوگ زیبا و گران‌قیمت خود مشهور است، از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان ساعت‌های کلاسیک دنیاست. قیمت ساعت‌های آن از اندکی زیر هزار دلار آغاز می‌شود و به چندین هزار دلار می‌رسد. تگ هیوئر اگرچه از اعتبار یکسانی چون شرکت‌هایی چون «رولکس» و دیگر برندهای سوئیسی برخودار نیست، اما بدون شک بیش از شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون و حتی ساعت‌سازان ژاپنی به عنوان یک تولیدکننده‌ی کالای لوکس شناخته می‌شود.

شراکت گوگل و تگ هیوئر با حضور اینتل تکمیل شده است. اینتل قول ارائه‌ی قطعات داخلی و سنسورهای موردنیاز برای این ساعت را داده است. در گذشته گجت های اندرویدی ویر تنها از پردازنده‌های «کوالکام» و «تگزاس اینسترومنتز» استفاده می‌کردند، اما به نظر ساعت تگ هیوئر جزء نخستین گجت هایی خواهد بود که از چیپ های اینتل استفاده خواهد کرد.

این شرکت‌ها از ارائه جزئیات پیرامون محصولات مشترک خود چون قطعات داخلی و یا قیمت آن سر باز زده‌اند. دیوید سینگلتون (D. Singleton)، مدیر بخش مهندسی اندروید ویر می‌گوید که این ساعت همانطور که از یک محصول تگ هیوئر انتظار می‌رود بر روی کیفیت و عملکرد بالا تمرکز خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که اندروید ویر بر روی یک ساعت (احتمالا) کلاسیک تگ هیوئر چه عملکردهایی خواهد داشت، ولی گوگل می‌گوید که تمامی اپلیکیشن هایی که توسعه دهندگان برای اندروید ویر تولید کرده‌اند، در این ساعت قابل استفاده خواهد بود. بنابراین می‌توان شاهد یک صفحه نمایش لمسی و میکروفون باشیم.

همزمان «رویترز» نیز در گزارشی اختصاصی خبر داده که این ساعت “ورژن دیجیتالی ساعت تگ هیوئر بلک کاررا (Carrera) خواهد بود که به بزرگ و اسپورت بودن مشهور است.”

ورود یکباره اندروید به دنیای ساعت‌های لوکس در ظاهر جوابی به اپل واچ و مدل لوکس ۱۰ هزاری آن به نظر می‌رسد، اما گوگل می‌گوید که گفتگو با تگ هیوئر به پیش از ورود رسمی اندروید ویر در مارس گذشته بازمی‌گردد.

یکی از بزرگ‌ترین انتقاداتی که از اندروید ویر و به طور کلی اسمارت‌واچ‌ها می‌شود، ظاهر نه چندان جذاب آن‌ها نسبت به ساعت‌های سنتی بازار است. همکاری با شرکت‌هایی که در حوزه تولید ساعت‌های سنتی فعال هستند و همچنین ارائه ساعت‌های گران‌قیمت و لوکسی چون اپل واچ می‌تواند این دید منفی را از ساعت‌های مدرن بزداید.

اما اگر اندروید ویر تا امروز بر روی ساعت‌های حداکثر ۳۰۰ دلاری جای گرفته، این سیستم عامل حالا در یک ساعت گران‌قیمت حداقل ۳۰۰ دلاری عرضه خواهد شد. آیا کاربران خواستار خرید چنین ساعتی خواهند بود؟

نوشته شده در مارس 25, 2015 / 3,168 نمایش / کد مطلب : 12086

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 1 = 1