مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

حضور در صفحه اول گوگل چه فایده ای دارد؟

همیشه در مقالات تخصصی میخوانیم که رعایت نکات سئو تنها به هدف رسیدن به صفحه اول گوگل انجام میشود، دلیل این همه تلاش برای راضی کردن گوگل جهت معرفی ما به کاربران چیست؟ هرروز میلیون ها جستجو در موتورهای جستجو توسط کاربران انجام میگیرد که ۸۴٫۱۴ درصد آن در گوگل انجام میگیرید، موتورهای جستجوی یاهو و بینگ هرکدام به ترتیب ۷٫۵۷ و ۴٫۴۲ درصد از این بازار سهم دارند. در نتیجه حضور در صفحه اول گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. آمارها حاکی از آن است که ۹۰ درصد کاربران تنها صفحه اول گوگل را مشاهده میکنند و هیچ گاه به صفحات بعدی وارد نمیشوند. در واقع عدم حضور شما در صفحه اول گوگل به معنی شکست شما در سئو است.

چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟

برای کسب موفقیت، حضور در صفحه اول گوگل و بطور خاص سه نتیجه اول آن ضروری است. بررسی آمارها توسط Optify نشان داده است که ۳۶٫۴ درصد از کاربران بر روی اولین پیشنهاد گوگل کلیک میکنند و این مقدار برای رتبه دوم و سوم به ۱۲٫۵ درصد و ۹٫۵ درصد کاهش می یابد به عبارت دیگر سهم جذب بازدیدکننده برای رتبه اول در صفحه اول گوگل به اندازه مجموع ورودی رتبه های دوم تا پنجم است.

در تصویر زیر سهم هر یک از نتایج صفحه اول گوگل از بازدیدکنندگان را به درصد نشان داده ایم.

صفحه-اول-گوگل

نکته جالب در این تصویر، بالاتر بودن ورودی برای رتبه اول صفحه دوم نسبت به رتبه دهم صفحه اول گوگل است!

چگونه به صفحه اول گوگل برسیم؟

درآفریقا یک شیر برای زنده ماندن میداند که هرروز باید از کندترین آهو سریعتر بدود. دسترسی به اولین رتبه برای یک سایت جدید سخت و غیرممکن بنظر میرسد ولی شما باید در ابتدا هدف خود را حضور در صفحه اول گوگل قرار دهید و پس از دستیابی به آن یک به یک رقبا را پشت سر بگذارید تا به پیشنهاد اول گوگل تبدیل شوید، همچون شیری که هرروز برای زنده ماندن کندترین آهو را شکار میکند.

یکی از عوامل تاثیرگذار بر ورود کاربران از صفحه اول گوگل به سایت شما توضیحات صفحه و نحوه نمایش آن در نتایج جستجوی صفحه اول گوگل است. شما با نوشتن توضیحات مناسب و مربوط به مطلب میتوانید بازدیدکننده بیشتری به سایت خود جذب کنید. به این طریق ممکن است شما در صفحه اول گوگل رتبه سوم را داشته باشید ولی بازدیدتان از رتبه دوم هم بیشتر باشد. برای اینکه بدانید گوگل صفحه شما را به چه شکلی در نتایج نشان میدهد میتوانید از شبیه ساز ارائه شده توسط خود گوگل (richsnippets) استفاده کنید.

نوشته شده در آوریل 17, 2016 / 3,196 نمایش / کد مطلب : 14153

یک دیدگاه در “چرا باید صفحه اول گوگل باشیم؟”

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 2