مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه بررسی امنیت قالب وردپرس برای شناسایی کد مخرب

یکی از عواملی که می تواند بر امنیت وردپرس و سایت تاثیر زیای داشته باشد قالب وردپرس می باشد طوریکه اگر پوسته دارای باگ و کد مخرب باشد می توان با استفاده از شکاف امنیتی ایجاد شده به اطلاعاتی از قبیل نام کاربری و کلمه عبور مدیر دسترسی پیدا کرد و یا پست الکترونیکی مدیر را به ایمیل دلخواه تغییر داد و در نهایت براحتی با استفاده از فرم ورود به پیشخوان وردپرس، وارد داشبورد مدیریت شد. در این مطلب از وان اسکریپت به معرفی و آموزش کار با افزونه بررسی امنیت قالب وردپرس برای شناسایی کد مخرب پوسته می پردازیم و عواملی که می تواند باعث جلوگیری از ایجاد چنین باگهای امنیتی شوند را بررسی می نماییم پس تا انتها همراه وان اسکریپت باشید.

افزونه-بررسی-امنیت-قالب-وردپرس-شن

اسکن پوسته توسط افزونه بررسی امنیت قالب وردپرس

افزونه Theme Authenticity Checker یا بررسی صحت پوسته که در اصطلاح به آن TAC نیز می گویند پلاگینی قدرتمند برای اسکن و جستجو کدهای مخرب در پوسته فعال و سایر قالبهای نصب شده در وردپرس می باشد. بعد از نصب و فعال سازی افزونه با مراجعه به پنل مدیریتی آن می توان قالب را اسکن کرد، در صورت وجود کدهای رمزگذاری شده مشکوک یا پیدا کردن کد مخرب که وظیفه دریافت اطلاعات غیرضروری مانند نام کاربری و رمز عبور مدیر یا … را دارد، نام فایل و شماره خط کد مشکوک نمایش داده می شود که می توانید با مراجعه به آدرس داده شده به بررسی عملکرد آن بپردازید و مشکل را رفع نمایید. در فیلم آموزشی زیر نحوه کار با افزونه نمایش داده می شود.

افزونه امنیتی وردپرس Exploit Scanner

یکی دیگر از افزونه های امنیتی وردپرس که قابلیت جستجو یا اسکن پایگاه داده و تمام فایلهای موجود در هاست وردپرس را دارد پلاگین Exploit Scanner می باشد، این افزونه قدرتمند تمام افزونه ها، قالبها، فایلهای وردپرس و تمام جداول پایگاه داده هسته و افزونه های وردپرس را بررسی کرده و در صورت وجود کد مخرب آدرس دقیق و محل وجود کد مخرب یا رمزگذاری شده نمایش داده می شود.
علاوه بر آموزش کار با افزونه های معرفی شده در فیلم آموزشی زیر وب سایتی برای اسکن سایت جهت بررسی وجود بد افزار در هاست با قابلیت نمایش قرار گرفتن سایت در لیست سیاه امنیتی معرفی میشود که توانایی اسکن انلاین سایت را داراست همچنین افزونه وردپرس آن نیز معرفی می شود.

عوامل موثر در افزایش امنیت قالب وردپرس

اگر از پوسته ای استاندارد و اختصاصی استفاده می کنید جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد چون درصد بالایی از اینگونه اشکالات امنیتی در پوسته و افزونه های نال شده گزارش شده اند پس براحتی می توانید با طراحی قالب وردپرس اختصاصی مانع ایجاد کد مخرب برای نفوذ به وردپرس شوید و یا از پوسته و افزونه های تائید شده توسط وردپرس استفاده نمایید. افزونه های مورد نیازتان را از طریق پیشخوان و از سایت اصلی وردپرس نصب و بروز نمایید، اگر از قالبهای رایگان و متن باز استفاده می کنید آنها را از سایت های معتبر و مرجع دانلود نمایید و قبل از نصب بر روی سایت در لوکال هاست و توسط افزونه های امنیتی از سلامت پوسته اطمینان حاصل کنید.

نوشته شده در جولای 17, 2016 / 2,928 نمایش / کد مطلب : 15125

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 4