مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

آموزش تغییر نویسنده مطالب در وردپرس

امروز وان اسکریپت با یکی دیگر از آموزش های پایه ای و مقدماتی وردپرس در خدمت شماست و این بار به تغییر نویسنده مطلب در وردپرس خواهیم پرداخت. تغییر نویسنده در وردپرس هرچند بسیار آسان است ولی چون ابزار انجام این کار به طور پیشفرض در وردپرس به نمایش در نمی آید، ممکن است که انجام این کار گاهی پیچیده تلقی شود. ولی در واقع تغییر دادن نویسنده ی یک نوشته در وردپرس بسیار آسان بوده و تنها با چند کلیک امکان پذیر است.

%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%85%d8%b7%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3

در این آموزش ابتدا به نحوه ی تغییر نویسنده ی مطلب در یک نوشته خواهیم پرداخت و سپس به شما آموزش می دهیم که چگونه میتوانید نویسنده ی مطالب را به صورت گروهی تغییر دهید. در اینجا لازم است به این نکته اشاره کنیم که این آموزش در زمانی کاربر دارد که بخواهید نوشته ای که توسط یک نویسنده در وردپرس درج شده را به نویسنده ی دیگری نسبت بدهید ولی فرضا اگر نوشته متعلق به شما باشد و شما تنها بخواهید نمایش نامتان را در آن نوشته تغییر دهید، این کار را می بایست با مراجعه به شناسنامه تان در وردپرس و تغییر نامتان به نام دلخواه انجام دهید. (مثلا فرضا بخواهید نامتان را از مدیر به وان اسکریپت تغییر دهید و …) بنابراین اگر هدف شما عوض کردن نویسنده ی یک مطلب یا گروهی از مطالب است، با ما همراه شوید.

تغییر نویسنده ی یک نوشته در وردپرس

پیش از شروع این قسمت به این نکته توجه داشته باشید که نویسنده ای که می خواهید برای نوشته ی مورد نظر خود تعیین کنید باید از قبل در وردپرس ایجاد شده و موجود باشد. بنابراین ابتدا با مراجعه به منوی کاربران در ناحیه مدیریت وردپرس، از وجود نویسنده ی مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید و یا در صورت نیاز آن را به وبسایت خود اضافه کنید.

برای تغییر نویسنده ی یک نوشته طبعا باید ابتدا وارد نوشته ی مورد نظر شوید. به این منظور میتوانید در پنل مدیریت وردپرس به منوی نوشته ها مراجعه کرده و مطلب دلخواهتان را جهت ویرایش باز کنید یا اینکه میتوانید وقتی به پنل مدیریت وردپرس لاگین کرده اید، در سایتتان به نوشته ی مورد نظر مراجعه کنید (مثل یک بازدیدکننده ی عادی) و سپس در نوار مدیریت که در بالای سایتتان موجود است بر روی لینک “ویرایش نوشته” کلیک کنید تا مطلب مورد نظر برای ویرایش باز شود. حالا مطابق تصویر زیر در بالای صفحه روی دکمه ی تنظیمات صفحه کلیک کنید و باکس مربوط به نویسنده را فعال نمایید.

addh1

پس از فعال کردن تنظیم نویسنده، باکس جدیدی با عنوان “نویسنده” به صفحه ای که در آن هستید اضافه می شود. این باکس معمولا زیر ویرایشگر قرار میگیرد ولی مثلا اگر از افزونه ی سئو یا افزونه های دیگری که آپشن های مختلفی دارند استفاده میکنید، ممکن است این باکس کمی پایین تر قرار گرفته باشد. بنابراین در صفحه به پایین اسکرول کنید تا این باکس را بیابید.

addh2

همانطور که می بینید در باکس بالا یک منوی باز شونده در اختیار شما قرار گرفته است. در این مرحله برای تغییر نویسنده کافی است از این منو، نویسنده ی دلخواهتان را انتخاب کرده و نوشته را به روز رسانی کنید. پس از به روزرسانی، مطلب مشاهده خواهید کرد که مطلب به نویسنده ی جدیدی که انتخاب کرده بودید نسبت داده شده است.

تغییر نویسنده ی مطالب به صورت گروهی

استفاده از روش بالا برای تغییر نویسنده در یکی دو نوشته بسیار مناسب است. اما اگر بخواهید نویسنده ی تعداد زیادی نوشته را به صورت یکجا تغییر دهید، این روش بسیار زمانبر و خسته کننده خواهد بود. خوشبختانه در چنین شرایطی امکان ویرایش گروهی مطالب و تغییر نویسنده در آنها به صورت انبوه امکان پذیر است. در این بخش به نحوه ی تغییر نویسنده ی مطالب به صورت گروهی خواهیم پرداخت.

برای تغییر نویسنده در گروهی از نوشته ها در وردپرس، ابتدا در ناحیه مدیریت به منوی نوشته ها مراجعه کنید تا لیست همه نوشته ها در اختیار شما قرار بگیرد. وردپرس به صورت پیشفرض در هر صفحه تنها ۲۰ نوشته را به نمایش میگذارد. این مقدار را میتوانید با کلیک بر روی تنظیمات صفحه و عوض کردن “تعداد مورد ها در هر برگه” در قسمت صفحه بندی، به تعداد دلخواه خود تغییر دهید. پس از تعیین مقدار دلخواه، روی دکمه ی اجرا کلیک کنید تا تغییرات دلخواه بر روی لیست مطالب اعمال شوند. (از انتخاب مقادیر غیر منطقی و خیلی بزرگ خودداری کنید چرا که انجام چنین کاری شما را دچار مشکل خواهد کرد)

حالا در لیست نوشته ها، آنهایی که مایلید نویسنده شان را تغییر دهید انتخاب کنید (تیک کنار آنها را فعال کنید) و مطابق تصویر زیر از منوی کارهای دسته جمعی گزینه ی ویرایش را انتخاب کرده و روی اجرا کلیک کنید.

bulk-actions-on-posts-wordpress

پس از کلیک روی دکمه ی اجرا، تنظیمات جدیدی مشابه تصویر زیر برای شما به نمایش در خواهد آمد که به شما اجازه می دهد تنظیمات مختلفی را به صورت گروهی در همه نوشته ها تغییر دهید:

change-authors-wordpress-posts-bulk-action

در اینجا کافیست مقدار نویسنده را بر روی نویسنده ی دلخواه خود تنظیم کرده و سپس روی دکمه به روزرسانی کلیک کنید تا تغییرات شما بر روی نوشته هایی که انتخاب کرده بودید اعمال شوند. به همین سادگی! حالا میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، نویسنده ی یک یا چند نوشته را در وردپرس به نویسنده ی دلخواه خود تغییر دهید. امیدواریم از این ترفند ساده و کوچک ولی کاربردی لذت برده باشید.

نوشته شده در سپتامبر 30, 2016 / 3,286 نمایش / کد مطلب : 15501

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

56 − = 49