مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

نگهداری و مدیریت اطلاعات با اسکریپت unify

1

 

اسکریپت unify که معنای لغوی آن یکپارچه سازی می باشد اسکریپتی متن باز می باشد که توسط شرکت سیما نت و به جهت یکپارچه سازی، نگهداری و دسته بندی اطلاعات کاربرد دارد . و در آینده نسبت به نیاز کاربران امکانات جدیدی به آن اضافه خواهد گردد .
استفاده از این اسکریپت رایگان است .
برای برنامه نویسی این اسکریپت از موتور قالب بندی Smarty استفاده گردیده است.
این اسکریپت به مانند وردپرس، دارای سیستم به روز رسانی می باشد و به محض انتشار نسخه جدید اطلاعیه ای در زیر منو ها ظاهر خواهد گردید که به آسانی می توانید اقدام به به روز رسانی آن نمائید.
با توجه به اینکه این اسکریپت از لحاظ امنیت کامل نیست لذا تا اطلاع ثانویه از استفاده از این اسکریپت در هاست ها خودداری فرمائید و حدالامکان توسط نرم افزار های شبیه ساز هاست مانند Xampp استفاده نمائید.

در مورد جمله فوق که نوشته شده ” از لحاظ امنیت کامل نیست ” برای بسیاری از کاربران سوال ایجاد شده که در زیر کامل در این مورد توضیح داده شده است :

جمله فوق به این جهت نوشته شده زیرا کاربران ممکن است حساب های بانکی یا رمز سایت های خود را وارد اسکریپت نمایند و باتوجه به اینکه این اطلاعات در حال حاضر به صورت رمز نشده وارد دیتابیس می شود در صورت دسترسی کسی به هاست ممکن است موجب در خطر افتادن اطلاعات آن کاربر گردد .

البته در آینده اطلاعات به صورت رمز شده وارد دیتابیس خواهد شد که این امنیت اسکریپت را دو چندان می کند.

در ضمن اگر در سورس برنامه را مشاهده نمائید تدابیری جهت جلوگیری از عملیات sql_injection  و XSS به عمل آمده است و شما نباید از این جمله فوق این برداشت را داشته باشید که اسکریپ پس از آپلود در سایت مورد نفوذ قرار خواهد گرفت در واقع این یک توصیه امنیتی می باشد که در حال حاضر در لوکال هاست مورد تست توسط کاربران قرار گیرد و پس از بررسی و رفع ایرادات احتمالی در هاست ها هم می توان استفاده نمود. با این حال اگر کاربری قصد ندارد اطلاعات حساب های بانکی یا سایت های خود را در اسکریپت درج نماید می تواند بدون نگرانی در هاست های اشتراکی نیز از اسکریپت استفاده نماید.

ما نیز در صورت اعلام مشکلی در اسکریپت در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن اقدام خواهیم نمود.

ورژن جدید منتشر گردید . تغییرات ورژن ۲.۲

۱- رفع مشکل نمایش عکس دسته بندی ایمیل ها
۲- کد شدن تمام اطلاعات در دیتابیس

————————————————————————————

آموزش نصب اسکریپت Unify

– فایل زیپ را در پوشه لوکال هاست خود آنزیپ کنید.

– فایل unify.sql را در دیتابیس خود ایمپورت کنید.

– فایل config.php را در پوشه includes باز کرده و اطلاعات دیتابیس خود را وارد نمائید.

– اکنون مراحل نصب به اتمام رسید.

نام کاربری و پسورد برای ورود admin می باشد.

آموزش به روز رسانی اسکریپت Unify

– قبل از هر کار از اطلاعات دیتابیس و فایل های خود بک آپ تهیه نمائید.

– بر روی لینک “بروز رسانی” کلیک نمائید

– فایل دیتابیس را از پوشه اسکریپت در phpmyadmin ایمپورت نمائید.

– فایل config.php را در پوشه includes باز کرده و اطلاعات دیتابیس خود را وارد نمائید سپس مقدار encryption_hash را به دلخواه خود تغییر دهید . توجه نمائید از این کد برای کد کردن تمام رمز های شما در دیتابیس استفاده خواهد گردید.

————————————————————————————————

 

نوشته شده در آگوست 21, 2014 / 3,306 نمایش / کد مطلب : 10661

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 44 = 50