مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزایش رشد در اینستاگرام با سرویس بِهلینک

اگر کسب و کاری دارید که به صورت حرفه ای به دنبال دیجیتال مارکتینگ برای آن هستید؛ بی تردید پایتان به شبکه های اجتماعی باز شده است. با توجه به اینکه محصول یا خدمات شما در درجه اول در چه بستری ارائه می شود برنامه ریزی برای بازاریابی آن فرق می کند. مثلا اگر سایت داشته باشید یا مهمترین بستر فروشگاهی تان اینستاگرام باشد راه های مختلفی پیش رو دارید. بهلینک یکی از راه های ساده ولی مهم برای کمک رساندن به شبکه سازی و بالابردن نرخ تبدیل در شبکه های اجتماعی است. برای آشنایی بیشتر با این پروفایل بهتر است ادامه مطلب را حتما مطالعه کنید.

بِهلینک چیست و چه کارکردی در دیجیتال مارکتینگ دارد؟

بهلینک نوعی پروفایل و صفحه با قابلیت درج چند لینک و اتصال دادن شبکه های اجتماعی و حتی سایت شما به یکدیگر است. بهلینک یک صفحه شبیه به دیگر سایت های پروفایلی به شمار می رود که می توانید در آن ثبت نام کنید و اطلاعات و لینک های خود را در آن قرار دهید. در بهلینک می توان علاوه بر اسم و آدرس و ارائه بیوگرافی، لینک سایر شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، لینکداین، فیس بوک، پینترست، تامبلر، توئیتر و سایر شبکه های اجتماعی را قرار داد و به صورت همزمان کاربر و مشتری را به تمامی فروشگاه ها و صفحات خود هدایت کرد.

در بهلینک می توان به سوالات پرکابرد درباره کسب و کار یا حتی شخصِ حیقیقی خود پاسخ داد، اطلاعات تماس و آدرس ها را گنجاند و با یک تیر چند نشان زد. بعد از تکمیل پروفایل می توان این لینک را در هر جایی استفاده کرد و مشتریان خود را با سایر شبکه های اجتماعی سوق داد و حتی سوالات پر تکرار آن ها را جوابگو بود. شیوه ساخت پروفایل بهلینک در ادامه مفصل توضیح داده می شود.

کمک بهلینک به رشد شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام

لینک سازی در مارکتینگ اهمیت زیادی دارد. قوی ترین صفحات هم بی تردید بعد از تولید محتوای دقیق و حرفه ای باید به فکر لینک سازی داخلی و بک لینک گرفتن از سایر سایت ها یا شبکه های اجتماعی باشند. لینک سازی به معنای لینک دادن به یک صفحه از بستر و فضای مجازی دیگر است و هر چقدر صفحه ای که به ما لینک دهد قوی تر باشد اعتبار بیشتری به ما خواهد داد.

اینستاگرام شبکه ای است که با همه مزایا و کاربردهایش از نقایص جدی برخوردار است. مهمترین مشکل اینستاگرام فقدان لینک در پست ها و استوری سایت های با فالور کم است. تنها می توان در بیوی اینستا یک لینک قرار دارد. بهلینک راهکار مناسبی برای درج چند لینک در پروفایل اینستاگرام به شمار می رود. تعداد کاراکترهای بیو محدودیت دارد و خیلی وقت ها گنجاندن آدرس، راه های ارتباطی، شماره تماس ها و دیگر شبکه های اجتماعی امکانپذیر است. به علاوه همه این اطلاعات بدون لینک در بیو درج می شود. در اینجا بهلینک به کمک کسب و کارها می آید و همه لینک ها و اطلاعات را در یکجا به کاربران، فالورها و در کل مشتریان ارائه می کند.

تنها کافی است بهلینک را در بیوی اینستا قرار دهید. از این طریق می توان فالورهای اینستا را به تلگرام و پینترست و توئیتر و سایر شبکه ها کشاند و برعکس بر تعداد فالورهای اینستاگرام هم اضافه کرد. این دغدغه که چگونه بتوان فالورهای یک شبکه اجتماعی را به دیگر شبکه ها نیز مرتبط کرد، همواره از دغدغه های مارکترها بوده است. بهینه سازی نام و اطلاعات در بیو اینستا یک مثال کوچک برای برون رفت از این مشکل بود.

چگونه بهلینک بسازیم؟

برای ثبت نام در بهلینک ابتدا باید نام و ایمیلتان را وارد کنید. با انتخاب رمز عبور عضویت شما در بهلینک تکمیل می شود و بعد از آن می توانید هر قدر که بخواهید بک لینک بسازید و هر جا خواستید از آن استفاده کنید. بعضی از کارکترها حتی برای یک پست اختصاصی نیز بهلینک درست می کنند.

ساختن بهلینک چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد و به میزان اطلاعات و لینک هایی که می خواهید در پروفایلتان قرار بدهید بستگی دارد؛ به اصطلاح هر که بامش بیش؛ برفش بیشتر! برای صفحه یا محصولی که می خواهید یک نام انتخاب کنید (چیزی شبیه به دامین) تا بهلینک با آن نام ساخته شود. ممکن است شما بخواهید پروفایلی برای شخص حقیقی تان بسازید و خود را معرفی کنید. مثلا اگر شما یک پزشک متخصص زیبایی هستید می توانید نام خود را که «پاکدل» است در بهلینک قرار دهید. بهلینک شما به این صورت ساخته می شود: behl.ink/pakdel هر بهلینکی با همین کاراکترها آغاز می شود: behl.ink/

برای ساختن بهلینک باید روی گزینه ایجاد بهلینک جدید کلیک کنید. ( در تصویر زیر ابتدا باید روی ایجاد بهلینک رایگان کلیک کنید )

پس از آن این تصویر را می بینید. نام برند یا نام شخصی تان را باید اینجا وراد کنید.

پس از آن می بایست براساس راهنمایی که ذیل باکس ها قرار دارد شناسه ی بهلینک ، عنوان صفحه و بیو را وارد نمایید. شناسه باید به انگلیسی نوشته شود. پس از وارد کردن شناسه آدرس نهایی شما به رنگ قرمز در زیر منوی مربوطه دیده می شود. باید برای این بهلینک یک عنوان هم مشخص کنید. فرقی نمی کند که عنوان فارسی یا انگلیسی باشد. در آخر برای صفحه و پروفایل خود یک بیوگرافی بنویسید. این بیو در بالای صفحه بهلینک (پس از تکمیل اطلاعات) ظاهر می شود.

اطلاعات نام و بیو را که تایید کنید صفحه دیگری برایتان باز می شود که لینک ها، سوالات، اطلاعات تماس و دیگر اطلاعاتتان را برایتان بسازد. در این مرحله قدم به قدم لینک های شبکه های اجتماعی تان را ثبت کنید، اطلاعات تماستان را بدهید و خلاصه هر چیزی که برای کاربران جالب و مورد نیاز است قرار دهید. قرار است این لینک را با همه این لینک ها و اطلاعات در بیوی اینستا قرار دهید پس از هیچ چیز دریغ نکنید.

تمامی اطلاعات حتی بعد از تکمیل پروفایل و دریافت بهلینک قابل ویرایش است. بنابراین بدون نگرانی می توان اطلاعات را ثبت کرد. ظاهر و نمای کلی صفحه پروفایل بسیار زیبا، خوش طرح و شُسته رُفته است. بهتر است بگوییم خیلی مختصر و مفید همه آنچه می خواهید ارائه می کند.

همانطور که پیشتر ذکر شد استفاده از این لینک در بیوی همه شبکه های اجتماعی مفید است ولی بیش از همه در اینستاگرام طرفدار دارد چرا که اینستاگرام در بین کسب و کارهای نوپا به خصوص آنهایی که از سایت برخوردار نیستند، محبوبیت بیشتری دارد. بهلینک کمک می کند که تمامی لینک های موجود را به هم پیوند زده و کاربران همه شبکه های اجتماعی را با هم آشنا نمود.

نوشته شده در ژوئن 18, 2021 / 2,170 نمایش / کد مطلب : 16850

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

35 − 28 =