مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

نحوه تار کردن قسمتی از عکس در فتوشاپ

در این آموزش از وان اسکریپت قصد داریم نحوه تار یا مات کردن قسمتی از تصاویر رو به شما توضیح بدیم که میتونه برای بعضی ها مخصوصا طراحان یکی از پرکاربرد ترین تکنیک ها باشه. با این آموزش می توانید هر قسمتی از عکس را به مقدار دلخواه تار کنید.

jpxu2g4f

مرحله اول : برای شروع تصویر زیر را Save کرده و آن را در فتوشاپ Open کنید.

N-11

مرحله دوم : در اینجا باید ابتدا لایه رو از حالت قفل در بیارید که برای این کار میتونید به روی لایه رفته و با دابل کلیک بر روی اون و فشردن گزینه ی Ok در کادر باز شده این کار رو انجام بدید. بعد از اینکه تصویر رو از حالت قفل در آوردید ، همانند تصویر زیر ابزار Magnetic Lasso Tool انتخاب کنید :

N-216

مرحله سوم : بعد از انتخاب این ابزار باید دور تصویر گل بزرگ رو انتخاب کنید ( این توضیح رو بدم که اینجای کار نیاز به حوصله ی زیادی داره ، پس لطفا این کار رو با حوصله ی تمام انجام بدید ) . اگه کسانی که نتونستند تو این حالت دور گل رو انتخاب کنند کافیه که با استفاده از کلید های ترکیبی Ctrl + + تصویر رو بزرگ و با استفاده از کلید های ترکیبی Ctrl + – دوباره تصویر رو به حالت اول برگردونند . بعد از اینکه کارتون تموم شد به قسمت Edite برید و گزینه ی Copy رو انتخاب و بعد دوباره به قسمت Edite برید و گزینه ی Paste رو انتخاب کنید . الان به روی تصویر اصلی در قسمت Layers برید ( انتخاب کنید ) و مسیر زیر رو دنبال کنید :

Filter > Blur > Gaussian Blur

و در کادر باز شده تنظیمات اون رو با تصویر زیر هماهنگ کنید :

N-38

خوب الان میبینید که فقط اون گل بزرگ شفاف باقی مونده و بقیه تصویر تار شده است.

و این هم تصویر نهایی :

N-42

نوشته شده در فوریه 25, 2016 / 10,157 نمایش / کد مطلب : 13080

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

74 + = 79