مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

نحوه اضافه کردن واکنش های لایک فیس بوک به وردپرس با افزونه DW Reactions

امروز هم برای شما پلاگین رایگان وردپرسی را آماده نمودیم تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ گونه هزینه ای با استفاده از آن قابلیت های دیدنی را به سایت خود اضافه نمایید. خب میریم سر اصل مطلب، شاید به تازگی بسیاری از شما ها به فیسبوک مراجعه کرده باشید و اگه توجه کرده باشید فیسبوک لایک های زیبایی را برای مطالب خود ایجاد نموده است که به شکل های مختلفی می باشد. اگر شما هم می خواهید که چنین واکنش هایی را به سایت خود اضافه کنید با این مطلب از وان اسکریپت همراه باشید. زیرا این واکنش های حساس، به بازخورد سریع کمک می کند و یک ایده بسیار عالی می باشد. بنابراین وان اسکریپت افزونه کاربردی وردپرس و نحوه اضافه کردن واکنش های لایک فیس بوک به وردپرس رو برای شما آماده نموده است.

نحوه اضافه کردن واکنش های لایک فیس بوک به وردپرس با افزونه DW Reactions

نحوه اضافه کردن واکنش های لایک فیس بوک به وردپرس

کار با این پلاگین کاربردی وردپرس DW Reactions بسیار راحت بوده است و به سادگی قابل اجرا می باشد به صورتی که با این افزونه رایگان وردپرس با رفتن بر روی لایک بسیاری گزینه های دیگر نمایان می شود.

راه اندازی واکنش های احساسی در وردپرس

خب بریم ببینیم که کار با این پلاگین وردپرس چگونه است، ابتدا شما باید کار خود را با دانلود افزونه DW Reactions شروع نمایید بعد از اتمام دانلود و نصب کردن در پیشخوان وردپرس خود به قسمت تنظیمات رفته که در ان شما متوجه آیتم جدیدی با نام Reactions خواهید شد که با کلیک بر روی ان به صفحه ی جدید جهت پیکر بندی افزونه منتقل می شوید.

reactions-settings

این افزونه وردپرسی طوری عمل می کند که کاربران ثبت نام شده میتوانند ازش استفاده کنند اما شما میتونید دو گزینه بالایی یعنی Show reactions button. و Show reactions count. را تیک دار نمایید تا همه بتوند واکنش و لایک خود را قراردهند در ضمن دوستان اگر میخواهید که همه مطالب این واکنش را نداشته باشند و فقط صفحات و مطالب خاصی چنین ویژگی را داشته باشند ابتدا دو گزینه اول را غیز فعال نموده و کد کوتاه را در مطلب خاصی که میخواهید ان را داشته باشید کد کوتاه [reactions] را قرار دهید.

reactions

حالا شما میتونید به سایت خود برای کار با این افزونه مراجعه نمایید تا در عمل آن را مشاهده کنید.

نوشته شده در آوریل 16, 2016 / 2,432 نمایش / کد مطلب : 14051

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 5 = 3