مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

معرفی افزونه های ضروری برای هر سایت وردپرسی

essential-plugins copy copy

سلام دوستای گلم؛

معرفی افزونه های ضروری برای هر سایت وردپرسی

بعضی وقتا تصمیم میگیرم درباره ی مطالبی صحبت کنم که ساده هستن اما دونستن درباره ی اونها و یا مرور اونها خیلی کاربردی و مفیده و به جرئت میتونم بگم یکی از اصول میتونه باشه.
افزونه ها بخش اعظم سایت وردپرسی رو تشکیل میدن، در واقع میتونیم بگیم افزونه ها چارچوب خالی وردپرس رو پر میکنند و باعث میشن یک سایت وردپرسی روی پاهای خودش وایسه! ما هم خیلی از پست ها و نوشته هامون رو به همین علت به افزونه ها و بررسی و تجزیه و تحلیل اونها اختصاص دادیم. اما موضوعی که از همه مهم تره مخصوصا برای افرادی که میخوان تازه سیستم وردپرس رو نصب کنند و با اون کار کنند، نصب افزونه هایی است که برای هر سایتی ضروریه و باید نصب بشه!
اگه دوست داشته باشین امروز افزونه های ضروری رو با هم بررسی کنیم.

 

Image optimization  

WP-smush

 

Image optimization همونطور که از اسم افزونه پیداست برای بهینه سازی تصاویر سایت میشه استفاده کرد.این افزونه ضروریه، چون معمولا ما از تصاویر زیادی در سایت استفاده میکنیم و اگه قرار باشه هر طور که دوست داریم تصویر بارگزاری کنیم، سایتمون دچار مشکلات زیادی میشه. پس باید افزونه ای باشه تا بتونه این همه تصویر رو بهینه کنه.

صحفه دانلود افزونه

 

visual form builder

visual-form 

visual form builder با این افزونه به کاربران خودتون امکان ایجاد بازخورد برای شما رو میدید. واقعا امری مهمه و باید برای هر سایتی در نظر گرفته بشه! اگه سایتی این مورد رو نادیده بگیره بعد از مدتی با مخالفت کاربران و سپس بی اعتنایی اونها رو به رو میشه!

صحفه دانلود افزونه

 

Akisment

akisment

Akisment حتما اکثر دوستان با این افزونه آشنا هستند. این افزونه یک آنتی اسپم قویه که با نصب اون میتونید جلوی اسپم ها یا هرزنامه هایی که در سایت شما به وجود میاد رو بگیرید و دیگه نگران ایجاد این موارد مزاحم نباشید!

صحفه دانلود افزونه

 

Wordfence

 wordfence

 Wordfence  افزونه ای است که برای حفظ امنیت وردپرس ایجاد شده و میتونه سایت شما رو تحت حفاظت خودش قرار بده!از بروز اسپم ها جلوگیری میکنه و به صورت سد ایمینی در مقابل حمله ی هکرها از سایت دفاع میکنه. در ضمن به شما اعلام میکنه که چه خطراتی برای سایت وجود داره.

صفحه دانلود افزونه

 

Backwpup-free

backup

Backwpup-free حتما به افزونه ای برای تهیه ی نسخه ی پشتیبان از سایت احتیاج دارید! یکی از بهترین افزونه هایی که امتحان خودش رو پس داده همین افزونه است. باید بهش برنامه بدید تا براتون به صورت اتوماتیک بک آپ گیری کنه.

صفحه دانلود افزونه

 

W3 Total cache

speed-up

 W3 Total cache این افزونه سرعت  سایت شما رو کنترل و در واقع تا حد زیادی افزایش میده.که برای کاربر پسند شدن سایت وردپرسی لازمه اینکار رو انجام بدید!

صفحه دانلود افزونه

نوشته شده در دسامبر 10, 2014 / 3,030 نمایش / کد مطلب : 11450

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

81 − 77 =