مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

معرفی ابزار های اینستاگرام کاربرمجازی

خلاصه ای از آنچه در این مقاله می خوانید.

حتما می دانید که بهترین کار بعد از تاسیس پیج اینستاگرام، انجام فعالیت هایی است که سبب می شود افراد بیشتری در اینستاگرام با پیج شما آشنا شوند. انجام دستی چنین فعالیت هایی (نظیر فالو کردن، ارسال دایرکت، لایک کردن و کامنت گذاشتن) در مقیاس انبوه بسیار دشوار و زمان بر است و نیز اینستاگرام با اعمال محدودیت هایی مانع تداوم این فعالیت­ها می­شود. در نتیجه برای جذب فالوور در مراحل ابتدایی رشد پیجتان بهتر است به سراغ ابزار مناسب بروید تا بدون صرف زمان و انرژی زیاد، به صورت خودکار و هدفمند، افراد را با پیج خود آشنا و آنان را جذب کنید. در ادامه مقاله، پکیج ربات اینستاگرامی کاربر مجازی را به عنوان ابزار مناسب برای جذب فالوور بیشتر و فعالیت ۲۴ ساعته در این فضا و نیز ربات ارسال دایرکت انبوه کاربر مجازی برای ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام به صورت دایرکت معرفی خواهیم کرد و در پایان استفاده از ربات دانلود استوری اینستاگرام برای دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام را به عنوان ابزار جانبی برای خودکارسازی تمامی فعالیت های شما در اینستاگرام به شما توصیه خواهیم کرد.

مقدمه

اینستاگرام این روزها بستر مناسبی برای کسب درآمد از فضای مجازی فراهم کرده است. ممکن است شما هم با این هدف یک پیج شخصی یا یک پیج بیزینسی در اینستاگرام ایجاد کرده باشید. کلید اصلی رسیدن به درآمد از اینستاگرام داشتن فالوور بیشتر است. اما جذب فالوور به خصوص در مراحل ابتدایی بعد از تاسیس پیج اینستاگرام به همین سادگی ها هم امکان پذیر نیست. اما چرا اینگونه است؟

حتی اگر پست و استوری های جذاب و کاربردی در پیج اینستاگرام خود انتشار دهید، باز هم چون در ابتدای کار فالوورهای زیادی ندارید، محتوای پیجتان لایک چندانی نمی خورد، کامنت های زیادی نمی گیرد، و توسط افراد زیادی با سایر کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشته نمی شود. کم بودن نرخ تعامل پیج شما در ابتدای کار سبب می شود تا پست های پیج شما شانس چندانی هم برای راهیابی به اکسپلور نداشته باشند. همه این موارد سبب می شود تا افراد زیادی اصلا خبردار نشوند که پیج شما وجود دارد.

شاید در این مرحله به این فکر بیفتید تا از طریق اینفلوئنسرهای اینستاگرامی پیج خود را تبلیغ کنید، اما در واقع چون در ابتدا پیجتان فالوور زیادی ندارد، در چشم مخاطب معتبر به نظر نمی رسد. همین امر باعث می شود تا افراد زیادی شما را فالو نکنند. حال چاره کار چیست؟

در ابتدا شما راهی ندارید جز اینکه کاربران اینستاگرامی که به زمینه کاری یا موضوع پیج شما علاقمند هستند را پیدا کنید و از طرق مختلف پیج خود را به آنها معرفی کنید. بهتر است برای یافتن مخاطبین هدف پیج اینستاگرامتان به سراغ پیج هایی بروید که موضوعشان با موضوع کاری شما یکی است. تمام کسانی که این پیج ها را فالو می کنند، پست هایشان را لایک می کنند یا برایشان کامنت می گذارند ممکن است در صورت اطلاع از وجود پیج شما و مشاهده پست ها و استوری های شما ااز پیج شما هم خوششان بیاید و شما را فالو کنند. یک راه دیگر استفاده از هشتگ های مرتبط با زمینه کاری پیجتان است. شما می توانید افرادی که پست های مربوط به این هشتگ ها را لایک کرده اند یا برایشان کامنت گذاشته اند به عنوان مخاطب هدف خود در نظر بگیرید.

برای اینکه این دسته از افراد را از وجود پیجتان آگاه کنید می توانید آنها را فالو کنید، پست هایشان را لایک کنید، برایشان کامنت بگذارید یا به کامنت هایشان در پیج های رقیب پاسخ دهید. شما همچنین می توانید یک پیام خصوصی با لحنی مودبانه و صمیمی به آنها دایرکت کنید و آنها را به بازدید از پیجتان دعوت نمایید. افراد زیادی در نتیجه این فعالیت های شما، پیج شما را فالو می کنند. هر چه محتوای موجود در پیجتان جذاب تر باشد و هر چه بیشتر این فعالیت ها را انجام دهید فالوور بیشتری جذب خواهید کرد.

در این مسیر با ۲ مشکل مواجه خواهید شد. اول اینکه این فعالیت ها در صورتی نتیجه بخش می شوند که روزانه و به تعداد انبوه انجام شوند. اگر بخواهید این فالیت ها را به صورت دستی انجام دهید زمان و انرژی زیادی از شما می گیرد و شما را از کار و زندگی می اندازد.

مشکل دوم محدودیت های ساعتی اینستاگرام است. اینستاگرام به شما اجازه می دهد در هر ساعت تعداد محدودی از هر اکشن (فالو، آنفالو، لایک، کامنت، ارسال دایرکت) را انجام دهید. اگر این محدودیت ها را رعایت نکنید اینستاگرام شما را اکشن بلاک کرده و تا مدتی اجازه فعالیت بیشتر به شما نمی دهد. محدودیت های اینستاگرام از این قرار است:

  • در هر ساعت تا ۲۰ اکانت را فالو یا آنفالو کنید.
  • در هر ساعت حداکثر تا ۱۵۰ پست اینستاگرامی را لایک کنید.
  • اینستاگرام به شما اجازه می دهد حداکثر ۳۰ کامنت در هر ساعت بنویسید.
  • بیش از ۱۰ دایرکت در ساعت نفرستید.

در واقع اینستاگرام به عمد این محدودیت ها را اعمال می کند تا مانع فعالیت انبوه، تبلیغ کاربران و اسپم شود، زیرا برنامه ریزی بر اساس محدودیت های ساعتی اینستاگرام واقعا از حوصله افراد خارج است و باعث می شود از جذب فالوور برای پیجشان با این شیوه دست بکشند و بجای آن، از خود اینستاگرام تبلیغ بخرند.

شاید سختی جذب فالوور به روش دستی و برنامه ریزی برای انجام فعالیت ها بر اساس محدودیت های ساعتی اینستاگرام سبب شود شما به طور کل از خیر این روش بگذرید. خبر خوب این که ابزارهایی در بازار وجود دارند که به شما کمک می کنند تا به صورت کاملا خودکار تمامی این فعالیت ها در پیج اینستاگرام شما انجام شوند بدون این که اکشن بلاک شوید و یا زمان و انرژی زیادی صرف این کار کنید. در ادامه به معرفی بهترین نمونه از این ابزارها خواهیم پرداخت.

پکیج نرم افزار افزایش فالوور کاربر مجازی از بهترین ابزارهای موجود در زمینه خودکارسازی فعالیت های اینستاگرامی با هدف جذب فالوور است. این نرم افزار در بازار بین المللی نیز پرفروش و محبوب است و می تواند به جای شما، طبق تنظیمات شما و به صورت ۲۴ ساعته دراینستاگرام فعالیت داشته باشد. این نرم افزار می تواند بسته به جذابیت محتوای پیج شما در هفته ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ فالوور جدید را جذب پیج شما کند.

بد نیست در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار بپردازیم.

  • نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام کاربر مجازی می تواند آی دی فالوورها، فالوئینگ ها، کامنت گذاران و لایک کنندگان هر پیج اینستاگرامی را برای شما استخراج کرده و در قالب یک فایل اکسل به شما تحویل دهد.
  • این نرم افزار می تواند آی دی تمامی کامنت گذاران و لایک کنندگان پست های مربوط به یک هشتگ خاص را استخراج کند.
  • این نرم افزار قادر است تا لیست انبوهی از آی دی های مخاطبین هدف شما را با رعایت محدودیت های ساعتی اینستاگرام، برایتان فالو کند.
  • نرم افزار اینستاگرام کاربر مجازی می تواند افرادی را که فالو کرده است (تا با پیج شما آشنا شوند) بعد از مدتی و با بررسی معیارهای شما (مثلا این که آیا به شما فالوبک داده اند) آنفالو کند.
  • نرم افزار ارسال دایرکت انبوه در اینستاگرام کاربر مجازی می تواند متن دلخواه شما را بگیرد و به انبوهی از لیست آی دی های مخاطبین هدف شما دایرکت بزند.
  • این نرم افزار قابلیت تنظیمات بلند مدت دارد و می تواند به صورت تمام وقت در پیج شما فعالیت های گوناگون انجام دهد.
  • این نرم افزار کاملا امن است و بدون اینکه یوزرنیم و پسوردی از شما بگیرد به جای شما در اینستاگرام فعالیت می کند.

لازم به یادآوری است به هنگام فعالیت این نرم افزار دیگر نگران اکشن بلاک شدن نیستید. این نرم افزار به صورت خودکار تمامی امور را بر اساس زمانبندی و تعداد تعیین شده توسط اینستاگرام به انجام میرساند تا از این بابت دغدغه ای نداشته باشید.

کاربر مجازی ربات هایی رایگان نیز در زمینه اینستاگرام طراحی کرده است که می تواند دانلود تصویر پروفایل کاربران اینستاگرام، دانلود پست ها و استوری ها (شامل عکس و ویدئو) و IGTV را به صورت خودکار و به سرعت انجام داده و در اختیار شما قرار دهد. بد نیست قبل از خرید محصولات تجاری این شرکت، کیفیت کارشان را با محصولات رایگان آنها بسنجید.

نوشته شده در ژوئن 2, 2021 / 1,665 نمایش / کد مطلب : 16843

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

66 − 62 =