مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

مدیریت همزمان چند سایت در یک پیشخوان وردپرس MainWP Dashboard

حتما برای شما هم پیش آمده که چند سایت وردپرسی داشته باشید و مجبور باشید هر روز سایت ها را بررسی کنید و بخش های مختلف سایت ها را تغییراتی در آن ها انجام بدید تا سایت بروزی داشته باشید که این کار به علاوه خستگی باعث هدر رفتن زمان زیادی هم می شود که در این پست از وان اسکریپت میخواهیم افزونه ای را برای شما معرفی کنیم که امکان مدیریت چندین سایت وردپرس را در یک پیشخوان وردپرس محیا می کند و دیگر نیازی به تک تک وارد شدن به مدیریت سایت ها خواهید داشت.

m8t21ic8

این کار توسط افزونه خارق العاده MainWP Dashboard امکان پذیر هست و شما کافیست افزونه را دانلود کرده و در سایت اصلی که میخواهید از آنجا مدیریت را به عهده بگیرید نصب کنید و سپس افزونه دیگری به نام MainWP Child را در سایتی که میخواهید مدیریت بشه را نصب کرده و تنظیمات مربوط به را انجام می دهید که شامل وارد کردن نام کاربری و رمز می باشد .

نوشته شده در فوریه 29, 2016 / 2,941 نمایش / کد مطلب : 13298

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 3