مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

قالب Html/Css و رایگان شرکتی بوت استرپ Knight

Knight-

دانلود قالب رایگان Knight ، ریسپانسیو و بوت استرپ مخصوص شرکت ها و نمایش خدمات و نمونه کارها HTML Bootstrap

Knight نام یک یک قالب تمیز ، ساده ، ریسپانسیو و چند کابردی ساخته شده با بوت استرپ است. قالب (Knight ) حاوی بخش هایی برای نمایش خدمات ، ویژگی ها ، نمونه کارها ، نظرات مشتریان ، لوگو حایمیان یا شرکت های طرف قرار داد ، افراد تیم ، اطلاعات شرکت شما و فرم تماس با ما است که می تواند تمام نیاز های شما را برآورده کند . قالب شوالیه مناسب طراحان گرافیک و یا تیم های طراحی سایت نیز هست.

ویژگی های این قالب :

. شیک و مدرن ( فلت )
. ریسپانسیو Responsive
. ایجاد شده با بوت استرپ Bootstarp. طراحی بصورت رتینا
. قابل تغیر سایز
. کاملا رایگان

 

حالا بوت استرپ (Bootstrap ) چیه ؟

Bootstrap مجموعه ای از ابزارهای رایگان برای ایجاد صفحات وب و نرم افزارهای تحت وب است که شامل دستورات HTML، CSS و توابع جاوا اسکریپت جهت تولید و نمایش فرم ها، دکمه ها، تب ها، ستون ها و سایر المان های مورد نیاز طراحی وب می باشد.
Bootstrap در ابتدا توسط مارک اتو و جاکوب تورنتون و در جهت ایجاد یک چارچوب ظاهری مشخص و یکسان در ابزارهای توییتر طراحی و نوشته شد. قبل از شروع این پروژه نمونه های زیادی با همین رویکرد ایجاد شده بود که همگی با سرنوشتی مشابه و عدم استقبال طراحان وب دنیا مواجه شده بودند. به دلیل وجود مشکلات اساسی در نمونه های دیگر، سازنده اصلی توییتر یا همان مارک اتو تصمیم به ساخت یک سیستم داخلی و قدرتمند برای خود با نام Bootstrap گرفت.

برای پیش نمایش آنلاین این قالب حرفه ای کلیک کنید

امیدوارم براتون کاربرد داشته باشه شادی هاتون زور افزون

 

screen_2014-12-08_09-16-43

نوشته شده در دسامبر 8, 2014 / 10,021 نمایش / کد مطلب : 11413

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46 − = 36