مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

فروش لایسنس نرم افزار با افزونه edd وردپرس

همینطور که میدانید توسط افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس Easy Digital Downloads میتوان امکان فروش فایل و محصولات مجازی را فراهم کرد. قبلا امکاناتی از edd را به شما معرفی کردیم. یکی دیگر از قابلیتهای کاربردی که میتوان توسط افزودنی های این پلاگین ایجاد کرد امکان فروش لایسنس نرم افزار با افزونه edd وردپرس یا همان مجوز محصولات دیجیتال است. به عنوان مثال توسط این افزونه به راحتی می توانید فروشگاه لایسنس آنتی ویروس طراحی کنید. به طوری که برای هر آنتی ویروس امکان تعریف لایسنس های یک کاربره و چند کاربره با قیمتهای مختلف وجود داشته باشد. همچنین با کمی خلاقیت می توان امکان فروش کارت شارژ موبایل را نیز فراهم کرد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

فروش-لایسنس-نرم-افزار-با-افزونه-edd-وردپر

فروش لایسنس نرم افزار با افزونه edd

توسط افزونه EDD Software License Manager میتوانید قابلیت فروش مجوز محصولات دیجیتال را در edd فراهم کنید. این افزونه علاوه بر خود edd نیازمند نصب و فعال بودن پلاگین Software License Manager نیز می باشد.

از مزایای این افزونه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد خودکار مجوزها بعد از هر فروش توسط ایزی دیجیتال دانلود
  • امکان فعال یا غیرفعال کردن صدور مجوز
  • پشتیبانی از قیمت گذاری عادی و متغییر
  • و …

پس از نصب و فعال کردن افزونه با مراجعه به بخش extensions افزودنی های edd تنظیمات آن را انجام دهید و مشابه افزودن محصول لایسنس های خود را اضافه کنید. عملکرد پلاگین طوری است که بعد از هر فروش شماره سریال جدید جایگزین مجوز فروحته شده میشود و دیگر نیازی به تغییرات دستی نیست. علاوه بر لایسنس میتوانید برای فروش اینترنتی کارت شارژ سیم کارت همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا و … نیز از این روش استفاده کنید.

نوشته شده در ژوئن 12, 2016 / 4,596 نمایش / کد مطلب : 14962

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

52 − 47 =