مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

طراحی سایت و اپلیکیشن با جدیدترین تکنولوژی VUE.JS

امروزه لزوم طراحی سایت و یا اپلیکیشن به خصوص با اوضاع کنونی بر ای هر  کسب و کاری امری واضح و ضروری است .بیشتر شرکت ها ، سازمان ها و یا ادارات به دنبال ارائه خدمات آنلاین به کاربران خود به صورت طراحی سایت شرکتی، سازمانی و یا فروشگاهی هستند. اگر تصمیم به راه اندازی  یک وب اپلیکیشن و یا وب سایت دارید که سرعت و کارایی بالا داشته باشد،  قطعا Vue.js  بهترین گزینه می باشد.

VUE.JS چیست؟

پس از ظهور تکنولوژی هایی از قبیل Angular و پس از آن React پلتفرمی به مراتب کامل تر و تصحیح شده به نام Vue.js به بازار آمد.  تکنولوژی طراحی وب Vue.js جدیدترین پلتفرم به بازارآمده که توسط شرکت فیسبوک ارائه شده است. به گفته کارشناسان این حرفه این تکنولوژی انقلابی در صنعت طراحی و پیاده سازی وب سایت و وب اپلیکیشن می باشد. ویو جی اس تکامل یافته پلتفرم های Rngular و بعد از آن React می باشد که توسط یک مدیر پروژه طراحی و ارائه شد.

به موازات Vue.js پلتفرمی متناسب با آن به نام Bootstarp4 عرضه شد که برای طراحی ظاهری زیبا و کاربردی قابلیت های بسزایی دارد و در کنار Vue.js کاربرد زیادی پیدا کرد. . همانطور که گفته شده استفاده از این پلتفرم در سرعت بالا، کارایی، کیفیت و زیبایی و از همه مهمتر زمان کمتر برای دستیابی به نتایج مطلوب در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن آن را از سایر پلتفرم ها مجزا کرده و  از ویژگی های برتر  آن به شمار می رود .  مجموعه ایمون با به کارگیری از این تکنولوژی ها سعی در توسعه وپیشرفت درحوزه طراحی وب و برنامه نویسی ودر نهایت  جلب رضایت مشتریان دارد.

مهمترین مزایا و یا دلایل استفاده از VUE.JS

۱-حجم بسیار کم VUE.JS

با توجه به اینکه موفقیت فریم ورک جاوا اسکریپت به‌حجم آن بستگی دارد. هر چه حجم آن کم‌تر باشد، بیشتر مورداستفاده قرار خواهد گرفت. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های Vue.js هم‌ حجم کم آن است. حجم این فریم ورک ۱۸ تا ۲۱ کیلوبایت است و دانلود و استفاده از آن زمانبر نیست.

۲-سادگی در طراحی و توسعه اپلیکیشن

سادگی در درک این پبتفرم از مزایای مهم آن به شمار می رود. به دلیل ساختار ساده آن، کاربر به‌سادگی می‌تواند Vue.js را به پروژه وب خود اضافه کرده و یا آن را توسعه دهد. قالب های مختلف در ابعاد و مقیاس کوچک و یا بزرگ را می‌توان از طریق این فریم ورک توسعه داد که این موضوع باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان می‌شود.

۳-انعطاف پذیری بالا

یکی دیگر از مزایای مهم Vue.js  منعطف بودن آن است. قابلیت انعطاف پذیری این امکان را می دهد تا قالب خود را به صورت فایل های html و جاوا اسکریپت با استفاده از گره های مجازی بنویسد. این انعطاف پذیری درک این فریمورک را برای توسعه دهندگان React.js، Angular.js و هر چارچوب جدید جاوا اسکریپت ساده تر می کند Vue.js در توسعه اپلیکیشن های ساده ای مستقیم از مرورگر اجرا میشوند بسیار مفید است.

۴-مستند سازی

با توجه به اینکه مستند سازی به دو بخش ، یکی برای پیاده سازی و برای توسعه دهنگان و دیگری بعد از اتمام پیاده سازی  و برای کاربران  نهایی تقسیم می شود از موارد مهم دیگر به شمار می رود. مستند سازی در هنگام پیاده سازی به گسترش نرم افزار کمک بسزایی کرده  و برای کاربران نرم افزار به بهبود کیفیت کاربری نرم افزار کمک می کند.

طراحی سایت و اپلیکیشن گردشگری با VUE.JS

همگام بودن با تکنولوژی یکی از موارد مهم و ضروری برای موفقیت در هر کسب و کار است. آژانس های مسافرتی نیز از این انر مستثنی نیستند و استفاده از تلفن همراه به عنوان ابزاری برای استفاده از اینترنت روزبه روز در حال افزایش است و این امر باعث شده تا بیشتر شرکت های گردشگری نیز به دنبال طراحی سایت آژانس مسافرتی و یا طراحی اپلیکیشن گردشگری باشند. طراحی اپلیکیشن ها نسبت به طراحی نسخه موبایل وب  با vue.js  کیفیت بالاتری دارند و دسترسی کاربران به خدمات را آسانتر نموده و به همین دلیل مورد استقبال عموم کاربران قرار گرفته است.

گروه فنی مهندسی ایمون با نیروهای مجرب و متخصص حوزه برنامه نویسی و وب  و با داشتن سوابق موفق در تولید نرم افزار بر اساس این تکنولوژی های نوین بهترین و کاربردی ترین وب و یا اپلیکیشن را برای شما فراهم می آورد چرا که شما لایق بهترین هستید.

نوشته شده در جولای 21, 2020 / 2,543 نمایش / کد مطلب : 16722

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

51 + = 53