مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

رفع خطای گوگل آتنتیکیتور برای ورود به بایننس

بایننس ممکن است نامی باشد که در صورت معامله، خرید یا فروش ارزهای دیجیتال درباره آن شنیده‌اید. بایننس سریع‌ترین صرافی در حال رشد برای تجارت بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها و سایر دارایی‌ها است. استفاده از آن آسان است، در بسیاری از زبان‌ها موجود است و دارای رابط کاربری ساده است. سفارش‌ها با سرعت رعدوبرق پردازش می‌شوند. اما برای ورود به آن و احراز هویت گاهی مشکلاتی به وجود می‌آید که مانع می‌شوند در ادامه به این مشکلات می‌پردازیم.

گوگل آتنتیکیتور چیست و چه کاری می کند؟
بایننس با قابلیت تأیید هویت دومرحله‌ای به امنیت بسیار بالا زبانزد است. این چیزی است که کاربران دوست دارند. اگرچه می‌توانید یک حساب باز کنید و با استفاده از رمز عبور معامله کنید اما برای برداشت‌ها نیاز به احراز هویت دومرحله‌ای در بایننس دارید.

علاوه بر این، بایننس برای تأیید هویت در مرحله دوم، دو روش دریافت بر پیامک و گوگل آتنتیکیتور را ارائه می‌دهد تا استفاده از آن را برای کاربران آسان کند. افرادی که به امنیت بیشتری نیاز دارند باید برای تأیید هویت دومرحله‌ای از روش دریافت پیامک استفاده کنند. اما از آن جایی که بایننس به دلیل تحریم‌ها به ایرانیان خدمات نمی‌دهد پس استفاده از پیامک توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید راه دوم یعنی استفاده از نرم‌افزار گوگل آتنتیکیتور را انتخاب کنید. اما اگر با خطای تأیید هویت در بایننس مواجه شوید چه؟ این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه این خطا اتفاق میفتد و چه کاری می‌توانید در مورد آن انجام دهید.

چگونه احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنیم؟
ورود به حساب کاربری برای فعال کردن امنیت دوعاملی برای دریافت کد تأیید بایننس لازم است. اگر حساب کاربری ندارید می‌توانید در بایننس ثبت‌نام کنید:
پس از ورود به بایننس، به مدیریت حساب کاربری بروید و [Security] را انتخاب کنید.

در صفحه [Security]، روش تأییدیه‌ای که می‌خواهید استفاده کنید را انتخاب و روی [Enable] کلیک کنید.

مراحل را دنبال کنید تا حساب بایننس خود را با شماره‌تلفن یا ایمیل یا گوگل آتنتیکیتور متصل کنید.

چرا تأیید هویت دو مرحله ای بایننس کار نمی کند؟
اگر در حال معامله ارزهای دیجیتال در بایننس هستید، باید تأیید هویت دومرحله‌ای را برای محافظت از حساب خود فعال کرده باشید. این بدان معنی است که شما باید بسیار محتاط باشید تا از هرگونه خطا جلوگیری کنید و سرمایه‌گذاری خوبی را انجام دهید. احتمالاً از برخی از مشکلاتی که ممکن است هنگام استفاده از بایننس به وجود بیاید، آگاه نباشید. اگر تأیید هویت بایننس شما فراموش شده است یا تنظیم مجدد شود، حساب شما باز نمی‌شود. برای بازنشانی تأیید هویت بایننس، لطفاً دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید تا به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

ابتدا وارد بایننس شوید و سپس به مرکز حساب کاربری بروید. در مرحله بعد روی «Enable» در Google Authenticationکلیک کنید. بعد از این، مراحل زیر را دنبال کنید:
Google Authenticator
برای پاسخ سریع، کد QR را اسکن کنید
برنامه گوگل آتنتیکیتور را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید. یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای اسکن کد QR روی “+” کلیک کنید.

بازار پول‎های دیجیتال در ایران یک از کم ‎دردسرترین راه‎ها برای سرمایه‎گذاری ایرانیان است. مشکلات احراز هویتی که در صرافی‎های خارجی به وجود می‎آید به دلیل وجود تحریم‎ها و محدودیت‎ها است و صرافی‎های معتبر ایرانی از این دست مشکلات را ندارند.

کد تایید بایننس چیست؟
کد تأیید بایننس علاوه بر رمز ورود به حساب کاربری، نوعی امنیت دو عاملی است. امنیت دو عاملی باعث امنیت بیشتر حساب‌های کاربری می‌شود. کد تأیید یک‌بارمصرف بایننس مثل رمز پویا دارای محدودیت زمانی است و همین باعث افزایش امنیت می‌شود. با این حال، خطای عدم ارسال کد تأیید توسط بایننس می‌تواند ورود و استفاده از بایننس را برای کاربران دشوار کند. در ادامه شما را با راه حلی که می‌تواند این خطا را رفع کند آشنا می‌کنیم.

چرا بایننس پیامک کد تأیید را ارسال نمی کند؟
به دلایل زیر کد تأیید ارسال نمی‌شود:
سیستم ارسال کد تأیید پیامک بایننس بسیار زیاد کار کرده باشد.
شبکه بدون سیگنال یا سیگنال ناپایدار باشد.
کاربر پیام‌های بایننس را مسدود کرده باشد.
دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود بایننس کدهای تأیید را ارسال نکند. معمولاً اگر ارسال کدهای تأیید هویت ناموفق باشد، کاربر می‌تواند روش دیگری را امتحان کند. از طرف دیگر، کاربران می‌توانند با اسکن کد QR وارد بایننس شوند. اگر تلاش مجدد بارها با شکست مواجه شود، ممکن است حساب بایننس قفل شود. کاربران می‌توانند با پشتیبانی بایننس تماس بگیرند.

دلایل خطای تأیید هویت هنگام وارد کردن کد تأیید گوگل آتنتیکیتور

تنظیمات زمان در رایانه‌ها و تلفن‌ها همگام نیستند. شاید رایانه یا تلفنتان زمان را اشتباه تنظیم کرده است.
خطاهای مرورگر یا حافظه پنهان اطلاعات حساب دیگر وجود دارد که باعث تداخل می‌شود.
برنامه گوگل آتنتیکیتور با خطای سیستمی مواجه شد.

چگونه خطای گوگل آتنتیکیتور را برطرف کنیم؟
اگر بعد از امتحان کردن همه چیز، گوگل آتنتیکیتور باز هم کار نکرد، گوگل آتنتیکیتور را مجدداً در تلفن و بایننس نصب کنید.
هنگام مواجهه با خطای کد تأیید هویت، کاربران باید تنظیمات زمان را در تلفن و رایانه خود بررسی کنند و برای جلوگیری از این خطا، همگام‌سازی خودکار را فعال کنند.
سعی کنید با استفاده از یک مرورگر دیگر به حساب بایننس خود وارد شوید و کش و کوکی‌های مرورگر وب خود را پاک کنید.
اگر همچنان مشکل دارید، سعی کنید از روش‌های دیگر وارد برنامه بایننس شوید.
اگر خطای تأیید هویت پس از امتحان تمام روش‌های بالا همچنان ادامه داشت، ویژگی امنیتی گوگل را در بایننس حذف کرده و دوباره آن را نصب کنید.
به طور کلی، ویژگی امنیتی تأیید هویت گوگل نسبتاً ایمن و برای استفاده آسان است. اگر با خطا مواجه شدید، باید آن را دوباره نصب کنید. با این حال، پس از تغییر تنظیمات گوگل در بایننس، برداشت‌ها به مدت ۲۴ ساعت غیرفعال می‌شوند تا از ایمنی دارایی اطمینان حاصل شود.

چگونه تأیید هویت بایننس را بازنشانی کنیم؟
مشتریان بایننس می‌توانند با دنبال کردن مراحل خاصی در تلفن همراه، تأیید هویت بایننس را بازنشانی کنند. در اینجا مراحل لازم برای تنظیم مجدد تأیید هویت دومرحله‌ای بایننس وجود دارد:
اگر به برنامه گوگل آتنتیکیتور دسترسی دارید، گزینه Google 2FA را می‌توان به‌صورت دستی غیرفعال کرد.

برای دسترسی به صفحه امنیتی وارد حساب بایننس خود شوید.
بر روی دکمه “غیرفعال‌کردن” کلیک کنید. پس از غیرفعال‌کردن Google 2FA، به مدت ۲۴ ساعت، حساب شما غیرقابل‌دسترسی خواهد بود.

جمع بندی
صرافی بایننس یک صرافی معروف و معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال است. این صرافی امنیت بالایی دارد و همین امر باعث می‌شود که برای کاربران مشکلاتی ایجاد شود. یکی از مشکلات رایج، خطای گوگل آتنتیکیتور است که سعی شد در این مقاله راجع به دلایل به وجود آمدن و برطرف کردن آن توضیح داده شود. اما برای سرمایه‎گذاران ایرانی، صرافی‎های ایرانی همواره بهترین گزینه هستند. اگر شما هم می‎خواهید بدانید کدام صرافی ارز دیجیتال معتبر است بر روی لینک کلیک کنید.

نوشته شده در آگوست 14, 2022 / 1,131 نمایش / کد مطلب : 16950

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 54 = 58