مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دست خود را در دست سئو قرار دهید

همه مدیران کسب‌ و کار ها دوست دارند که وب ‎‌سایتشان ، رتبه بهتری در موتورهای جستجو به خصوص گوگل پیدا کند و به همین دلیل به بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان سئو رو می‌آورند ، البته برای تحقق این مسئله مهم نیازی نیست که یک فرد بسیار حرفه ای در حوزه سئو باشید. شما می‌توانید برای آغاز ، پس از استخراج کلیدواژه های خود ، آنها را در پنج جای مشخص قرار دهید که به پنج انگشت سئو شهرت دارند.

 

سئو - بهبود رتبه - بهینه سازی موتورهای جستجو - کلیدواژه - اهمیت سئو - بالا بردن سئو

شما می‌توانید با بهره‌وری از این استراتژی به سرعت متوجه بهبود رتبه خود در موتورهای جستجوگر شوید:

۱. عنوان صفحات: عنوان هر صفحه در باریکه بالای مرورگر شما قرار می‌گیرد و باید در هر عنوان، حداقل یکی از کلیدواژه های اصلی شما قرار بگیرد.

 

۲.URL: آدرس وب‌سایت شما یا همان URL آن باید به صورت مستقیم بوده و حداقل یکی از کلیدواژه های شما در آن قرار داشته باشد. برای گرفتن نتایج بهتر از خط تیره (-) در میان واژه های استفاده کنید.

 

۳. تگ H1: تک H1 شما باید باید قابل جستجو بوده و در آن کلیدواژه قرار گیرد.

 

۴. نام تصویر موجود در صفحه: شما باید با توجه به محتوا تصویری که از آن در صفحه استفاده کرده‌اید، کلیدواژه‌هایتان را در نام آن قرار دهید. البته فراموش نکنید که باید برای جدا کردن کلمات فقط از خط تیره (-)، بهره ببرید. این مهم در رتبه صفحه شما در موتور جستجوگر به شدت تاثیر می‌گذارد.

 

۵. متن جایگزیتن: متن جایگزین (Alt Text) در حقیقت جملاتی هستند که در حین بارگذاری نشدن یک تصویر، به جای آن تصویر به نمایش در می‌آیند و در مورد تصویر توضیحاتی را ارائه می‌دهند. سعی کنید بهترین توضیح از تصویر را در این قسمت ارائه دهید تا تاثیرش در سئو موثرتر باشد.

نوشته شده در مارس 7, 2016 / 2,647 نمایش / کد مطلب : 13450

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

55 + = 58