مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود نسخه ۴٫۰ وردپرس فارسی

White-Flower-Background-wide copy

 وردپرس یک سکوی انتشار مبتنی بر وب یا به بیان ساده‌تر یک نرم‌افزار تحت وب است که در واقع ادامه موفقیت‌آمیز پروژه b2 می باشد و توسط مت مولوگ بنیان گذاری شده است.
مت و همکارانش با تاسیس شرکت Automattic هم‌اکنون در حال گسترش این نرم افزار و پروژه های موازی آن مانند Akismet می باشند.

عمومی‌ترین استفاده از وردپرس برای راه‌اندازی یک وبلاگ می‌باشد زیرا وردپرس دارای هسته‌ای قدرتمند است و پیشروترین نرم‌افزار در این زمینه به‌شمار می‌رود.

وردپرس با زبان برنامه نویسی محبوب و قدرتمند PHP نوشته شده و از قدرت MySQL استفاده می کند. وردپرس یک نرم افزار بازمتن (Open Source) می باشد و بر مبنای اجازه نامه Gnu Public License (GPL) منتشر می شود بنابراین اجازه‌نامه تمامی موارد استفاده از وردپرس کاملا رایگان می باشد، همچنین شما می توانید وردپرس را با خیال راحت تغییر دهید و به عنوان سکویی برای پروژه های خود به کار گیرید.

و حالا وردپرس داره اپدیت میشه و ما هم مثل همه ی وردپرسی های جهان داریم به استقبال این نسخه تازه وارد می رویم.اگر کمی با نوع شماره دهی نسخه ها آشنایی داشته باشیم می دونیم که نسخه هایی که سمت چپی ترین عدد آن تغییر می کند بیشترین تغییر را تجربه می کنند.اما بیشتر وردپرس کاران اعتقاد دارند که وردپرس ۴٫۰ آنچنان هم شگفت آور نیست.ولی ما امیدواریم!

 

آخرین آپدیت وردپرس ۳٫۹٫۲ بود که برای رفع بعضی از باگ ها و خیلی سریع آمد.حالا اگه هنوز به ۳٫۹٫۲ بروزرسانی نکرده اید یکراست بروید سراغ نسخه ۴٫۰ و امکانات جالب آن

 

بهبود قسمت رسانه

 

wordpress-v4-media-library-grid

یک تغییر ساده که تا با اون کار نکنید متوجه جذابیتش نمی شوید.تغییر در قسمت رسانه هست.قبلا برای دیدن جزئیات هر عکس و فایل باید آن عکس را باز کنید.اما در نسخه جدید همه جزئیات در یک صفحه نمایش داده میشه.

 

بهبود صفحه نصب افزونه

 

plugin-install-experience-300x201

وقتی یک افزونه رو سرچ می کردیم یه صفحه با طراحی عهد قجر نتایج جستجو رو نشون میداد که جالا این صفحه دستخوش تغییر شده و در یک صفحه تعداد بیشتری از افزونه ها رو  میتونیم ببینیم در ضمن امکان نصب هم راحتتر شده.

بهبود ویرایشگر دیداری

wordpress-v4-visual-editor-bar-2

من برای استفاده از این ویرایشگر لحظه شماری می کنم! دو تغییر خیلی مهم در ویرایشگر اتفاق افتاده اولا وقتی متن طولانی بشه دیگه خبری از اسکرول نیست و صفحه با متن شما تغییر اندازه میده. و دوم اینکه وقتی متن طولانی بشه دکمه های ویرایشگر همراه شما به پایین می ایند تا همیشه در دسترس باشند.

و در اخر می توانید وردپرس فارسی نسخه ۴٫۰ را در وان اسکریپت دانلود کنید

نوشته شده در سپتامبر 7, 2014 / 4,851 نمایش / کد مطلب : 10785

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 1 =