مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود مجموعه قالب ها و افزونه های وردپرس AppThemes نسخه ۲۰۱۶

مجموعه قالب ها و افزونه های وردپرس!

امروز با مجموعه AppThemes درخدمت شما وان اسکریپتی های عزیز هستیم. AppThemes یک مجموعه فوق العاده حرفه ای و محبوب است که شامل برترین قالب ها و افزونه های وردپرس می باشد. نسخه های قبلی این مجموعه مورد استقبال کاربران زیادی گرفت. امروز ما جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی AppThemes 2016 را آماده دانلود کرده ایم. اگر از طرافداران و همراهان مجموعه AppThemes هستید، همراه ما باشید.

دانلود-مجموعه-قالب-ها-افزونه-های-وردپ

چرا AppThemes را انتخاب کنیم؟

در حال حاضر مجموعه AppThemes دارای بیش از ۴۰ هزار کاربر و طرفدار می باشد که در حال استفاده از این مجموعه محبوب هستند. تمامی قالب ها و افزونه های موجود در این مجموعه، توسط با تجربه ترین افراد توسعه دهنده وردپرس طراحی و تهیه شده است. هیچ شکی در کیفیت آن نیست!

به روزرسانی رایگان!

یکی از ویژگی های مجموعه AppThemes بروزرسانی رایگان آن است. تیم AppThemes این امکان را به کاربران می دهد که در هر زمان به صورت رایگان نسخه های جدید مجموعه را بر روی ورژن قبلی پیاده سازی کنند. این بروزرسانی به صورت خودکار انجام می شود.

شروع کسب و کار با مجموعه AppThemes

با AppThemes کسب و کار خود را راه اندازی کنید! بله شما می توانید توسط مجموعه AppThemes سایتی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. بدون هیچ دانش برنامه نویسی صاحب یک سایت زیبا و حرفه ای شوید. به همین سادگی!

نوشته شده در ژوئن 10, 2016 / 10,232 نمایش / کد مطلب : 14902

5 دیدگاه در “دانلود مجموعه قالب ها و افزونه های وردپرس AppThemes نسخه ۲۰۱۶”

  1. باید

    درکجا اپلود کنیم

    پلاگین ها یا قالب

  2. ایکاش میگفیتین , این افزونه است,قالب است,اسکریپت است,چی هست

  3. سلام
    مرسی بابت این مجموعه.
    فقط، قالب ها فارسی هستند؟

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 5 =