مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود قالب html5 بسیار پیشرفته

htm

سلام و  دورد به همه ی دوستان و بازدید کنندگان عزیز امروز وان اسکریپت می خواهد که برای دوستان یک قالب html 5  بسیار زیبا و کاربردی می باشد را برای دانلود قرا ر دهد.  برای طراحی این قالب از کد های  روز و زیبای مانند   html5 , css3 , javascript استفاده است . همچنین این قالب دارای امکانات زیادی میباشد که میخواهیم آن ها را به شمانشان دهیم. امکانات این قالب به شرح زیر است

اسلایدر تصاویر : این قالب دارای اسلایدر بسیار زیبا و کاربردیدر بخش هدر خود میباشد که به صورت اتوماتیک حرکت میکند و می توانید که عکس های مد نظر خود را در آن قرار دهید و همچنین می توانید تصاویر را زیاد و کم کرد.

slider

نمونه کارها : امروزه افرادی هستن که میخواهند که نمونه کارهای خود را در معرض دید دیگران قرار دهند و این قالب این بخش را دارا می باشد و همچنین از همه مهم تر می توان که نمونه کارهای خود را دسته بندی کرد و ویدو را دربخش نمونه کارها قرار داد.

work

و از امکانات دیگر می توان بخش تماس با و همچنین بخش بزرگ و عالی در آن وجود دارد که تب های بسیار زیبا جی کوری در آن وجود دارد امید وارم که از این مطلب لذت ببرید آرزوی ما  سربلندی شما..

نوشته شده در می 24, 2013 / 3,487 نمایش / کد مطلب : 5511

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

35 − 28 =