مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود قالب شرکتی Luna برای جوملا

Luna نام یک پوسته بسیار حرفه ای و زیبا از دسته پوسته های شرکتی برای سیستم جوملا می باشد. درست است که اکثر سایت های فعال به خصوص شرکتی از سیستم وردپرس استفاده می کنند اما خیلی از افراد که حتی فعالیت حرفه ای هم دارند از سیستم جوملا استفاده می کنند. به هر حال هر سیستمی کارایی خاص خودش را دارد و باید دید نیاز های سایت چه چیزهایی می باشد.

luna-yootheme-template-v-1-0-0-joomla-3

با طراحی و انتشار قالب Luna اکثر کاربران و طرفداران سیستم جوملا غافلگیر شدند زیرا این پوسته کمی متفاوت تر نسبت به دیگر قالب های موجود طراحی و آماده سازی شده است. پوسته Luna دارای طراحی کاملا واکنش گرا، زمینه و صفحه اصلی سایت به صورت اسلایدر مانند، بخش طراحی، بخش کدنویسی، بخش کسب و کار و پیشرفت کار، نمونه کارها، معرفی، توانایی های تیم، صفحات اختصاصی و… می باشد.

پوسته ای که در مقابل شماست با پوسته Luna نسخه وردپرس کاملا متفاوت است! این را عرض کردم که اشتباه نکنید و فکر نکنید این همان پوسته قدیمی Luna مربوط به وردپرس است. خیر! اینگونه نیست. پوسته Luna به صورت اختصاصی از طرف تیم YOOtheme برای سیستم جوملا منتشر شده است. وان اسکریپت نیر وظیفه دارد این پوسته زیبا را به صورت رایگان با هموطنان و کاربران جوملای ایرانی بهاشتراک بگذارد.

نوشته شده در اکتبر 17, 2016 / 3,863 نمایش / کد مطلب : 15743

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

38 − 35 =