مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود رایگان مجموعه ۲۵ پوسته وردپرس OrganicThemes 2016 به همراه PSD کامل

پوسته های OrganicThemes رایگان شد!

مجموعه OrganicThemes شامل ۲۵ پوسته حرفه ای، مدرن و ریسپانسیو وردپرس می باشد که در سایت OrganicThemes به قیمت ۲۴۹$ برای فروش قرار گرفته بود. به درخواست شما کاربران عزیز وان اسکریپت، امروز ما این مجموعه را به صورت کامل و رایگان برای شما آماده دانلود کرده ایم. همچنین فایل های PSD (لایه باز) تمامی ۲۵ پوسته، در این مجموعه موجود می باشد و می توانید باب میل خود از آن استفاده کنید! همراه ما باشید.

دانلود-رایگان-مجموعه-25-پوسته-وردپرس-organicthemes

دانلود رایگان مجموعه ۲۵ پوسته وردپرس OrganicThemes

OrganicThemes مجموعه ای از قالب های بسیار زیبا در زمینه های مختلف و مناسب برای کسب و کارهای اینترتی می باشد. توسط مجموعه OrganicThemes می توانید هر سایتی در هر زمینه ای راه اندازی کنید. هر یک از این پوسته ها امکاناتی بی نظیر و خاص را دارا می باشند و اصلا آنگونه نیست که فقط یک مجموعه ساده باشند!

وان اسکریپت برای اولین بار این مجموعه را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده کرده است. به راحتی استفاده کنید. در ادامه تصاویری از قالب های موجود در این مجموعه را تهیه کرده ایم که می توانید مشاهده کنید. همچنین دموی آنلاین قالب ها در همین پست موجود می باشد!

نمایی از پوسته های این مجموعه

122دانلود-رایگان-مجموعه-25-پوسته-وردپرس-organicthemes

نوشته شده در می 28, 2016 / 2,775 نمایش / کد مطلب : 14791

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 3