مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

دانلود تصاویر با کیفیت و متنوع

وب‌سایت‌های دانلود تصاویر پس‌زمینه‌ی زیادی در دنیای وب وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها Picjumbo است. در ادامه به معرفی این وب‌سایت خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دانلود-تصاویر-با-کیفیت-و-متنوع

یکی دیگر از وب‌سایت‌های بسیار جالب و مفیدی که منبعی از انواع تصاویر با کیفیت را تشکیل می‌دهد، Picjumbo است. این وب‌سایت در دسته‌بندی‌های مختلفی، تصاویر گوناگونی را به رایگان و با رزولوشن و کیفیت بالا برای دانلود قرار داده است. دسته‌بندی‌های اصلی این وب‌سایت جاذبه‌ها، حیوانات، کسب و کار، مد و فشن، طبیعت و تکنولوژی را شامل می‌شود.

سبک تصاویر، کیفیت و ظاهر آن‌ها آنقدر جذاب به نظر می‌رسند که چه برای استفاده‌های کاری و چه استفاده‌های شخصی بسیار مناسب به نظر می‌رسند. زمانی که به وب‌سایت Picjumbo وارد می‌شوید در دسته‌بندی‌های متنوع تصاویر را به ترتیب مشاهده می‌کنید؛ اما برای اینکه بخواهید دسته‌بندی مشخصی را انتخاب کنید، از بخش منو و دسته‌‌بندی‌ها می‌توانید موارد مورد علاقه‌ی خود را مشاهده کنید. همچنین اگر دوست دارید دسته‌بندی‌های بیشتری را ببینید، کافی است به بخش پایینی وب‌سایت بیایید و بر روی نام دلخواه خود کلیک کنید.

در وب‌سایت Picjumbo می‌توانید عکس‌های خام بسیار زیادی را با کیفیت بسیار زیاد دانلود کنید. بر طبق آماری که خود وب‌سایت ارائه کرده، حالا Picjumbo به تعداد دانلودی بیشتر از سه میلیون عدد رسیده است.

برای استفاده از این وبسایت به https://picjumbo.com مراجعه کنید.
منبع: زومیت
نوشته شده در آوریل 18, 2016 / 2,816 نمایش / کد مطلب : 14231

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =