مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

ایجاد سیستم پرسش و پاسخ در ووکامرس

یکی از مهم ترین قسمت هایی که ما در سایت خود داریم بخش دیدگاه ها است. زیرا باید به کاربران خود امکان پرسیدن سوالات و تعامل با ما و سایر کاربران را بدهیم و با این کار خود اعتباری برای کاربران قائل شویم. حال شما تصور کنید ایجاد این امکان برای فروشگاه ووکامرسی بسیار ضروری تر است زیرا شما در فروشگاه محصولاتی دارید که مشتریان ممکن است بخواهند در مورد آن سوالاتی کنند و پس از رسیدن به اطمینان کافی آن را انتخاب نمایند و در نهایت خریداری کنند.
حال فرض کنید سیستمی ایجاد کنیم که مشتریان برای هر محصولی که دلخواه آنهاست بتوانند پرسشی ایجاد کنند و همچنین پاسخ از سمت شما یا سایر کاربران مطلع دریافت نمایند. به عبارتی سیستم پرسش و پاسخی تعبیه کنیم که ارتباطات سازنده ای را در مورد محصولات و رسیدن به نتیجه ی مطلوب ایجاد نماید. به نظر شما این اقدام کاربردی تر نیست؟

امروز قصد داریم با افزونه ی بسیار کاربردی و در عین حال ساده ای آشنا شویم که امکان پرسش و پاسخ را برای مشتریان فروشگاه اینترنتی ما فراهم می کند و ما نیز به راحتی می توانیم بر آن ها نظارت داشته باشیم.

افزونه WooCommerce Product FAQs

faqs-plugin-

با کمک این افزونه می توانیم در انتهای هر محصولی بخشی برای ایجاد سوال در نظر بگیریم که به صورت تبی به سایر خدمات ووکامرس اضافه می شود و اطلاعاتی را از مشتریان شما خواهد گرفت.

نوشته شده در مارس 28, 2016 / 2,907 نمایش / کد مطلب : 13790

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 2 = 1