مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه گزارش لینک خراب در وردپرس

احتمالا در برخی از سایتهای دانلود نرم افزار با فرمی برای گزارش لینک خراب یا اطلاع مدیر از انتشار نسخه جدید نرم افزار در انتهای مطلب مواجه شده اید که کاربر یا بازدیدکنندگان می توانند از طریق آن و با پر کردن چند فیلد، اطلاعیه ای برای مدیر سایت ارسال کنند و او را در جریان خرابی لینک دانلود قرار دهند. اینگونه فرمها کاربردهای زیادی دارند که باتوجه به موضوع فعالیت سایت می توان آنرا بکار گرفت به عنوان مثال در سایتهای خدماتی می توان برای ارسال سریع سفارش توسط بازدیدکننده فرم را در انتها بخش نمونه کارها قرار داد یا در سایتی با موضوع معرفی کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می توان برای گزارش محتوای نامناسب صفحه معرفی یا تبلیغ شده از آن استفاده کرد. در این مطلب از وان اسکریپت ۲ افزونه فرم Ajax گزارش لینک خراب در وردپرس معرفی می شود که می توانید به دلخواه یکی از آنها را استفاده کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

افزونه-گزارش-لینک-خراب-وردپرس

فرم گزارش لینک خراب در وردپرس توسط بازدیدکنندگان

اولین افزونه wp-reportpost می باشد این پلاگین باوجود قدیمی بود همچنان بدون مشکل سازگاری با نسخه جدید وردپرس امکان ایجاد فرم ایجکس گزارش لینک شکسته را فراهم می کند. پس از فعال سازی با مراجعه به پنل تنظیمات می توان چندین عنوان گزارش را تنظیم کرد تا کاربر با انتخاب یکی از آنها از لیست کشویی و نوشتن توضیحات در صورت نیاز فرم را برای مدیر ارسال کند. بعد از نصب افزونه به طور خودکار عبارت report this (می توانید آنرا به متن مورد نظر تغییر دهید) به انتهای پستها اضافه خواهد شد که با کلیک روی آن فرم به صورت کشویی نمایش داده می شود پس از انتخاب عنوان اطلاعیه، وارد کردن آدرس ایمیل و فشردن دکمه ارسال، فرم به صورت ایجکس ارسال می شود.

افزونه بعدی Report Content نام دارد. این پلاگین نیز کاملا مشابه wp-reportpost عمل می کند با این تفاوت که جدیدتر بوده و برخی امکانات بیشتری نیز دارا می باشد. فرم ارسال گزارش توسط بازدیدکنندگان به صورت آژاکس می باشد و قبل از ارسال فرم محتوای آن توسط افزونه ضد اسپم اکسیمت بررسی می شود تا در صورت جعلی و هرزنامه بودن عملیات ارسال انجام نشود همچنین پس ارسال گزارش ایمیل اطلاع رسانی دریافت پیام جدید برای مدیر فرستاده می شود که امکان غیرفعال کردن این قابلیت در تنظیمات افزونه قرار دارد.

نوشته شده در ژوئن 18, 2016 / 3,833 نمایش / کد مطلب : 15063

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − = 13