مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس Zopim Live Chat

در این مطلب از وان اسکریپت شما را با افزونه ای آشنا خواهیم کرد که بی شک افرادی که سایت تجاری یا خدماتی دارند و بیشتر مشتری های آنلاین به صورت آنلاین از آنها خرید می کنند به آن نیاز خواهند داشت و تنها با نصب این افزونه در سایت خود و انجام مراحل ثبت نام و تکمیل فرایند عضویت می توانند همیشه و هر لحظه کنار کاربران و مشتریان خود باشند و بدون زحمت و دردسر پشتیبانی با کیفیت و بی نقضی ارائه دهند.

elc1zymj

قبل از این که این افزونه را نصب کنید باید اول در سایت Zopim ثبت نام کنید سپس اقدام به نصب و راهندازی سامانه پشتیبانی باشید و در ضمن متاسفانه سایت Zopim کشور عزیزمان ایران را تحریم کرده و امکان ثبت نام با آی پی ایران وجود ندارد و همچنین نمی توان از ایمیل های سایت هایی که پسوند آی آر دارند استفاده کرد و توصیه می شود که از سرویس های خارجی استفاده نمائید و همچنین با نرم افزار های گذر از تحریم استفاده کنید و مراحل ثبت نام را انجام دهید و بعد از ثبت نام دیگر نیازی به موارد ذکر شده نیست و می توانید با آی پی و ایمیلی که ثبت کردید وارد اکانت ایجاد شده شوید.

در نظر داشته باشید که اکانت Zopim دارای لایسنس می باشد که به ازای هر کاربر مبلغ ۱۵$ باید پرداخت کنید اما به صورت عادی بعد از ثبت نام به تعداد نامحدود می توانید به مدت ۱۴ روز از تمام امکانات سایت استفاده نمائید. بعد از گذراندن مراحل گفته شده افزونه را در وردپرس نصب کنید و مراحل ورود به اکانت را از داخل مدیریت وردپرس انجام دهید و از پشتیبانی خود لذت ببرید.

نوشته شده در فوریه 28, 2016 / 3,279 نمایش / کد مطلب : 13191

2 دیدگاه در “افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس Zopim Live Chat”

  1. سلام وقت بخیر
    ممنون از مطلب خوبی که منتشر کردید
    من با موفقیت تونستم زوپیم رو روی وبسایتم نصب کنم
    سوالم این هستش که نسخه آزمایشی که ۱۴ روز فقط زمان داره، بعد از این مدت غیر فعال میشه و دیگه نمیشه ازش استفاده کرد؟
    در وبسایت ما غیر فعال میشه؟
    ممنون از شما

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 2 =