مرجع دانلود اسکریپت

وان اسکریپت | اولین مرجع دانلود رایگان اسکریپت در ایران

خرید هاست
تبلیغات
تبلیغات

درخواست شما

اگـر به دنبال قالب و اسکریپت یا هر مطلب دیگری هستید و آن را پیدا نکرده اید ، می توانید درخواست خود را به تیم وان اسـکریپت ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان مطلب مورد نظر شما در سایت قـرار گیرد ! وان اسـکریپت همچنان به دنبال ارائه خدمــاتی با کیفیت بالا به کاربران خود می باشد.

افزونه وردپرس ارسال اتوماتیک مطالب به تویتر WP to Twitter

شبکه های اجتماعی از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار هستند و جز بهترین گزینه ها برای لینک سازی و افزایش بازدید کننده و کاربران یک سایت محسوب می شود و همیشه مدیران سایت در تلاش هتسند که از این ابزار به بهترین شکل ممکن استفاده کننده و ارزش و اعتبار سایت خود را بهبود بخشند ، اما این کار همیشه با موفقیت رو به رو نمی شود و بعضا دارای ضعف ها و شکست هایی می شود که نیاز به زمان بیشتر و فعالیت بیشتر در این زمینه خواهد بود .

nnbeimo5

سایت وان اسکریپت امروز این مشکل را برای شما عزیزان کاملا رایگان و بی نقص بر طرف خواهد کرد. افزونه وردپرس WP to Twitter کار انتشار مطالب سایت شما را در شبکه اجتماعی تویتر به صورت خودکار انجام می دهد و شما کافیست که فقط سایت خود را بروز کنید و مطالب جدید درج کنید و افزونه هم مطالب ارسالی شما را در سایت تویتر منتشر کند .

نوشته شده در فوریه 28, 2016 / 2,514 نمایش / کد مطلب : 13194

دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

84 − 77 =